pátek 4. srpna 2017

oblíbenci | červenec 2017

Zdá se mi to nebo červenec opravdu utekl jako voda?! V posledních dnech jsem obzvlášť zaneprázdněná, ale čeká mě víkend a následně tři dny volna, tak se chystám na pořádný relax a samozřejmě bych ráda připravila nové články, protože jsem přesně v tom období, kdy mám spoustu nápadů, ale málo času :) Znáte to taky?


Po několika měsících jsem konečně sehnala legendární make-up HD Liquid Coverage od Catrice. Nejsvětlejší odstín je neustále všude vyprodaný, tak jsem ráda, že jsem letos byla na dovolené a sedí mi druhý nejtmavší, 003 Sand Beige. A jaké jsou moje dojmy? Potvrzuji všechny chvály, protože tohle je skutečně asi ten nejlepší make-up, který jsem kdy vyzkoušela. Ani příšerná horka posledních dnů mu nevadí, vypadá skvěle a hlavně velmi přirozeně, ačkoliv stále dobře kryje. Dejte mi vědět, pokud by vás zajímala samostatná recenze!


Konturovací paletku Bellá Piere jsem dostala k Vánocům a dlouho jsem se jí v šuplíku vyhýbala. Když jsem se ale vrátila z dovolené, neměla jsem žádný tmavší matný bronzer, proto jsem jí dala šanci a od té doby nepoužívám nic jiného na konturování i na zapudrování make-upu. Konzistence těchto pudrů je přímo snová - lehounce práší a přitom jsou stále krásně máslové, neflekatí a ten klasický "pudr" dělá pleť jako z photoshopu, neuvěřitelný. Nejvíce používám prostřední řadu, protože je nejvíce neutrální a bronzer v odstínu Espresso není tolik teplý jako ty zbylé, nicméně ostatní barvičky se dají využít i například jako oční stíny.


Často se mi stává, že když jsem ve shonu, nevěnuji dost pozornosti své pleti. Během posledního měsíce jsem hodně zúžila okruh produktů, které používám a zdá se, že mé pleti to jedině prospívá. Na doporučení kamarádky jsem téměř úplně vyřadila micelárku a naopak jsem přidala hydrataci. Má pleť si skvěle rozumí s Turnaround Revitalizing Lotion od Clinique. Tahle bezalkoholová emulze dodává hydrataci a přispívá ke zlepšení textury pleti, což můžu sama potvrdit.


Nesmírně závidím všem, kteří byli v červenci na koncertě Imagine Dragons na Colour of Ostrava, protože jejich nové CD Evolve je naprostá bomba od začátku do konce! Nestává se mi úplně často, že bych si celá "cédéčka" zamilovala na první poslech, ale už když jsem slyšela Whatever It Takes, věděla jsem, že tohle bude nabité samými peckami a když vyšel zbytek skladeb, bylo jasno. Mezi moje favority patří například Walking The Wire, Rise Up, I'll Make It Up To You, Mouth Of The River.... prakticky úplně všechny! :D


Mým posledním oblíbencem je celý Český ráj! :) Tuhle část naší zemičky naprosto miluju a v červenci jsem s kamarádkou vyrazila na Hrubou skálu a kolem nádherných skalních útvarů. Tady bych mohla trávit každý víkend.

V komentářích mi napište, co jste si během první poloviny prázdnin oblíbili vy, ať už je to kosmetika či cokoliv jiného.
Mějte krásný víkend <3


5 komentářů:

  1. My ujíždíme na I'll Make It Up To You :). Jinak micelárku už skoro vůbec nepoužívám, ještě mám ale obr balení Biodermy, tak fakt netuším, co s ní :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Makeup je aj môj oblubený, no teraz v lete používam Loreal True Match, ten mi momentálne lepšie sedi. Inak som si toto leto ešte oblubila Balea sprchovaciu penu, ktoru možem len odporučat :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Makeup od Catrice bych ráda vyzkoušela, protože opravdu čtu samou chválu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Catrice chci vyzkoušet, ale zatím jsem na něj nikde nenarazila. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Tento makeup jsem si do těchto veder také oblíbila :) a já micelarku také nepoužívám, odlicuji se hlavně ve sprše (různé odlicovaci gely či oleje) a také hydratuji kde se dá :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!