MENU

sobota 12. srpna 2017

knižní okénko č.4

Ahoj! Jelikož jsem několik posledních dní strávila v posteli, mimo jiné s knihami, napadlo mě téhle tématice zase jednou věnovat článek. Dnes se totiž podíváme na knížky, které mám momentálně na wishlistu a zaujaly mě natolik, že si je chci přečíst. Budu ráda, když mi v komentářích necháte nějaké vaše tipy na knížky, které stojí za přečtení :)


Milostné dopisy slavných mužů - Jak název napovídá, jedná se o sbírku milostných dopisů a básní sepsaných slavnými muži naší historie. Najdete zde láskyplná vyznání například od Beethovena, Napoleona, Vincenta Van Gogha a spousty dalších. Asi to nebude četba pro každého, ale v milostných dopisech je něco, co mě láká, protože můžete nahlédnout do soukromí těchto osobností

Lars Kepler; Hypnotizér - Od dua autorů skrývajících se za pseudonymem Lars Kepler čtu už druhou knížku a s kriminálkami to vážně umí. Po Svědkyni ohně a Stalkerovi se proto chystám na Hypnotizéra, který je první ze série s detektivem Joonou Linou. Věřím, že i tady budu napnutá od začátku až do konce!

Clare Benettová; Deníček prince George - Tahle kniha mě zaujala už dle svého názvu! Autorka Clare Benettová se podílela na vzniku takových komedií jako je Láska nebeská či Deník Bridget Jonesové, takže lze očekávat spoustu skvělého humoru, v jehož centru stojí mladičký princ George coby dědic britského impéria s veškerými nesnázemi, s kterými se potýká.

Patrik Hartl; Okamžiky štěstí - Nápad v téhle knize je naprosto geniální. Jedná se o dvojromán, který můžete začít buď příběhem Veroniky nebo Jáchyma, dvou sourozenců s jejich příběhy. Jeden očima ženy, druhý očima muže. Knihu mám půjčenou od sestřičky a už se těším až začnu. Ale kterou stranou?!? Typická ženská nerozhodnost :D

Jenna Ewans Welch; Láska & Gelato - Vím, že se říká "Nesuď knihu podle obalu.", nicméně tady mě obálka velmi zaujala a anotace stejně tak! Hlavní hrdinka Lina tráví léto v Toskánku, avšak ne kvůli památkám nebo plážím. Na přání své zesnulé matky se tam vydala, aby poznala svého otce. Najde ale tajný deník své matky a odhaluje spoustu tajemství nádherné Itálie i jejích rodičů.

Emma Cline; The Girls - Tahle kniha zatím bohužel nebyla přeložená do češtiny, nicméně její námět je opravdu zajímavý a podobná tématika mě hodně baví. Ocitáme se v Kalifornii v 60.letech, v té pravé hippie éře s velmi uvolněnou morálkou, což dá za vznik mnoha kultů a sekt. Hlavní hrdinka Evie se k jedné takové sektě připojí a to ještě netuší, co vše ji čeká!

Četli jste některou z těchto knih? Jak se vám líbily?

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za vaši odezvu!