čtvrtek 10. srpna 2017

empties 05,06,07/2017

Krásný den, svoje volno si užívám pěkně v posteli, protože ležím se zánětem močových cest. To je radost! Dnešní článek bude opět jeden z těch delších, protože nás čekají vypotřebované produkty za poslední tři měsíce. Vyhodit takové množství kosmetiky do koše mi vždycky udělá obrovskou radost, takže se do toho hned vrhneme :)


VLASY

V kategorii vlasové péče toho tentokrát není tolik a to hlavně díky téhle kombinaci šamponu a kondicionéru od OGX s keratinovým olejem. Skutečně jsem nikdy lepší produkty nevyzkoušela! Nádherně o vlasy pečovaly, bez mytí jsem vydržela i tři dny, což u mně opravdu běžné není, a voněly jako luxusní salón. Celkově mám teď pocit, že ať si umyji hlavu čímkoliv, nic se jim nevyrovná. Rozhodně bych do téhle dvojky znovu zainvestovala, ale u nás se bohužel sehnat nedají. Budu si pro ně muset zajet do německého DMka. Nerada se loučím i s tepelnou ochranou ve spreji od Lee Stafforda, která voněla hodně podobně právě jako zmiňovaný šampon s kondicionérem. Zároveň to byl sprej, který pomáhal s narovnáním vlasů a fungoval na jedničku. Vždy před foukáním jsem ho bohatě nasprejovala do vlasů, vyfoukala a následně byly krásně jemné, lesklé, krásně voněly i dva dny a ani je nebylo potřeba žehlit. Pro tenhle produkt si určitě brzy skočím! Bez olejíčků na vlasy v poslední době nemůžu fungovat - snažím se vlasům dát veškerou výživu, kterou můžu a ačkoliv jsem si zpočátku myslela, že s olejíčkem od Pantene si rozumět nebudu, nakonec jsem si ho také oblíbila a vůbec se nemusíte bát, že by vaše vlasy zatížil. Měla jsem variantu "Intensive repair" s vitamínem E a klidně bych do něj šla znovu. Vlasy se s jeho použitím krásně rozčesávají a pomáhá proti krepatění.


SPRCHA & VANA

Konečně se mi podařilo spotřebovat masážní tělový olej Smoky Poppy od The Body Shop a rozhodně ne masážemi :D Jednoduše jsem si ho lila do koupele, krásně zvláčnil pokožku bez pocitu mastnoty a následně jsem se nemusela vůbec mazat, to je hned dvojitá výhra! O sprchové pěně Bilou jsem psala už v oblíbencích a čím dál více mě tyhle produkty baví. Můžete je použít jako klasické sprchové gely, ale v případě nouze vám poslouží i jako holící pěna. Navíc ta slaďoučká vůně donutů, tu si v Německu také musím přihodit do košíku. Klasika v podobě gelu na holení Balea s parfemací Oriental Flower, která neurazí, poslouží svému účelu a kromě menšího vysoušení jí nemám co vytknout. Další stálice je intimní mýdlo Chilly, tentokrát jsem sáhla po novince s pH 3,5, které napomáhá udržovat přirozenou rovnováhu a je stejně dobrá jako ostatní varianty. Nic jiného než Chilly už nechci! Sprchový gel Cien s mandarinkou a vanilkou je levný, voňavý a v mé koupelně se pravidelně objevuje v různých parfemacích, znáte je? Konečně mám po letech vanu, tak si užívám různé "bomby", šumivky a sole. Velmi mile mě překvapila tahle malinká šumivka Douglas s vůní cukrové vaty - zabarvila vodu do růžova, božsky voněla a stojí jen pár korun. Takže pokud hledáte nějaké levnější blbinky do vany místo Lushe, mrkněte na koupelovou sekci v Douglasu. Nádherně voněla i koupelová sůl Balea s granátovým jablkem a pomerančem. Tohle je obzvlášť skvělá relaxační vůně.


PÉČE O PLEŤ

Ani v péči o pleť toho tentokrát není málo! Konečně se mi podařilo spotřebovat tonikum Ziaja z řady Manuka Tree pro mastnou a kombinovanou pleť. Pamatuji si, že jsem měla období, kdy jsem ho naprosto zbožňovala, pak jsem na něj asi zapomněla a vrátila jsem se k němu nedávno, abych ho spotřebovala. Už jsem z něj tak nadšená nebyla, protože v poslední době preferuji spíše hydratační tonery, ale musím uznat, že výborně pleť dočišťoval a zmírňoval zanícení pupínků. Do koše letí má oblíbená hydratační maska od NUXE, každopádně změnila barvu, vůni i konzistenci a to si na obličej už rozhodně dávat nechci. Recenzi na ní najdete tady. Zbavuji se i vzorečku Énergie de Vie od Lancome. Svojí konzistencí mi připomíná boostery, ale s tímhle produktem jsem se neskamarádila. Po nanesení jsem měla pocit ulepeného obličeje, pálilo to a neměla jsem pocit, že by to s mou pletí dělalo cokoliv pozitivního. Máte jinou zkušenost? Na radu mé kamarádky jsem ze své rutiny téměř vyřadila micelárky a rozhodně to chci zhodnotit z dlouhodobého hlediska v samostatném článku, teď tu ještě jednu prázdnou lahvičku mám a jak jinak než mé oblíbené Sensibio H2O od Biodermy. Za mě rozhodně ta nejlepší! Zato micelárka v miniaturním balení od Yves Rocher byla naprostá příšernost. Stěží něco odlíčila, měla šílený alkoholový odér a údajně prý na citlivou pleť, tohle teda rozhodně ne. Krásnou slečnu od Havlíkovy přírodní apotéky na aknózní a problematickou pleť jsem si oblíbila hlavně na období podzim/zima, jelikož je poměrně dost výživný a na příští zimní sezónu si ho určitě znovu koupím a možná přidám i nějaké další produkty, o které se řada Krásná slečna rozrostla. Pleťová kosmetika s černým uhlím zažívá v poslední době velký boom, avšak čistící gel od Garnier žádná velká pecka nebyla. Přivezla mi ho mamuška z Kanady, takže u nás se nejspíše ani sehnat nedá, nicméně o nic nepřicházíte. Dost vysušuje a vyrovná se mu jakýkoliv jiný čistící gel. O mé lásce k české značce Original Atok jste četli už asi tak stokrát a zase jsem se zamilovala. Tentokrát do pleťové vody s acai a červeným vínem. Moje pleť si s jejich produkty prostě skvěle rozumí a tohle tonikum nebylo výjimkou. Pleť dokonale čistí, nevysušuje, osvěžuje a zároveň lehce stahuje póry. Tady opět zvažuji koupi většího, půllitrového, balení. Výměnu nutně potřebuje i houbička na odličování/smývání masek, bohužel si nevzpomenu na jméno, ale koupíte je prakticky všude v balení po dvou, za pár korun a v koupelně se vám nikdy neztratí!


RŮZNÉ

V téhle kategorii najdeme spoustu druhů produktů od pasty na zuby po odlakovač. S tou pastou také začnu, další moje stálice a to Crest 3D White bělící pasta, na kterou nedám dopustit a společně s páskami jim vděčím za bílý chrup. Krém na ruce Balea sice ještě prázdný není a přesto ho vyhazuji. Nádherně exoticky voní, ale šíleně pomalu se vsakuje a mám pocit ulepených rukou, což nesnesu. Můj jediný požadavek u krémů na ruce je to, aby se rychle vsakoval, o čemž tady rozhodně mluvit nemůžu. Vyprázdnila jsem další balení tuhého deodorantu Old Spice a pokud si říkáte, proč používám pánský deodorant, tak to také zkuste a uvidíte. Pánské deodoranty fungují mnohem lépe a miluji i jejich parfemace, konkrétně Whitewater je má nejoblíbenější. Vypotřebovala jsem můj oblíbený balzámek na rty SunDance z DMka s SPF ochranou 20, který byl příjemně voňavý s ochranným faktorem byl na léto jako dělaný. Bohužel teď už jsem ho tam nenašla, proto se vás ptám - máte tip na dobrý balzám s SPF ochranou? Mýdla na ruce také spotřebovávám rychlostí světla a tentokrát tu mám jedno od Cien z Lidlu z jejich tropické kolekce s vůní vodního melounu, které mi bohužel příliš nevyhovovalo, protože špatně pěnilo, a druhé Balea s vůní třešně a bezového květu, které bylo tisíckrát lepší jak vůní tak i funkčností. Pásky na obličej od Veet jsou také moje klasika, upravuji s si s nimi obočí a zatím jsem narazila na něco lepšího. Antibakteriální gely od Bath&Body Works hned ve dvou vůních - Raspberry Meringue a White Pear&Fig, ještě ve starých obalech a s těmi se loučím opravdu těžko. B&BW to s parfemacemi umí, jejich vůně jsou hodně silné, vždy slýchám spoustu chvály, jak krásně voní, nezanechávají ulepené ruce a je velká škoda, že tahle značce je u nás tak špatně k dostání. Posledním produktem je odlakovač ebelin s praktickou pumpičkou, na který si upřímně vůbec nevzpomínám, což znamená, že nebyl ani extra dobrý, ani extra špatný.


Tak jsme se dostali až na konec, hurá! :) Velké díky všem, kteří dočetli až do konce a budu ráda, když mi napíšete vás názor na micelární vody - ANO či NE?


4 komentářů:

  1. Výborná spotřeba. Rozhodně mě zaujala donutí pěna, po té mrknu, až budu mít cestu do Německa.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají spousty a spousty parfemací, nebudeš vědět kterou dřív! :D

      Vymazat
  2. Bioderma je super, mám teď tu Hydrabio a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem také měla a skutečně je také dobrá, ale jak jsem psala, snažím se teď micelárky "vysadit" :))

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!