úterý 8. srpna 2017

BuJo plan with me | srpen 2017

Ahoj, konečně si užívám těch pár zasloužených dnů volna a chystám se s kamarádkou do Prahy, užít si pořádný dívčí den plný kafíček, nakupování a drbů :) V dnešním článku se podíváme na můj Bullet Journal a konkrétně na zpracování měsíce srpna. Všem, kteří o BuJo slyší poprvé, doporučuji si nejdřív přečíst tento článek a teď už se na to vrhneme!


Při vytváření úvodní stránky na srpen jsem se inspirovala červencovým tématem  Amandy Rach Lee v tomto videu, což byly květy. Její kanál je nesmírně inspirativní a právě takovýto lidé mě motivují tvořit. Jednu stránku jsem věnovala obyčejnému kalendáři, abych věděla, jaký den připadá k určitému datu a úplně jsem vynechala klasické rozložení do "krabiček". Místo toho jsem si k jednotlivým dnům udělala vertikální přehled a moc se mi líbí, jak to ve finále vypadá. Vynechala jsem tentokrát i washi pásky na dozdobení, abych zachovala čistotu a jednoduchost, které se chci pro tento měsíc držet. Přiznám se, že se mi moc líbí, jak se celý měsíc nakonec vyklubal :)
 

V týdenním plánovači jsem se znovu rozhodla rozprostřít jeden týden na dvoustránku, abych měla více místa na úkoly/poznámky k jednotlivým dnům a hlavně aby vyniklo to nádherné písmo v názvu jednotlivých dní. Všechno jsem nechala hodně jednoduché, bez malůvek (až na poslední stránku), citátů a je to docela příjemný změna oproti předešlým měsícům, kdy byly moje spready hodně pomalované a barevné. Původně jsem ty kopretiny z úvodní stránky chtěla přidat i do záhlaví každého týdne, ale vůbec se mi to ve finále nelíbilo, takže jsem to úplně vynechala. Abych vyřešila problém s místem, poslední pole jsem pojmenovala "weekend" a musím říct, že to funguje skvěle a nemusím si příště lámat hlavu, jak rozprostřít lichý počet dní. Žádné další specialitky (trackery, poznámky atd.) jsem nepřidávala a příští měsíc možná budu zase trochu více experimentovat.


Na konec tu mám tip pro všechny stationery maniaky! Stabilo má sadu nádherných pastelových zvýrazňovačů a jsou naprosto rozkošný. 


Přeji vám krásný srpen a uvidíme se u příštího článku :)


1 komentářů:

  1. Jééé jsme se obě inspirovaly stejným videem! :) ale tvůj je 100x hezčí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!