MENU

pátek 14. července 2017

takový byl... | červen 2017

Měsíční shrnutí, tentokrát za červen, je tu! Sice s malým zpožděním, ale přece :) Jako vždy nálož fotek a zážitků, hlavně z dovolené, na které jsem byla, společně s několika zajímavými kosmetickými novinkami.

Abych se přiznala, začátek měsíce se šíleně táhl, protože jsem se těšila na Mallorku, měla jsem spoustu práce a doslova jsem počítala dny do odjezdu. Na první fotce vidíte dvojstránku z mého Bullet Journalu a pokud vás zajímá víc, přečtěte si předchozí článek! Snad se v budoucnu můžete těšit na pravidelné měsíční shrnutí mého BuJo plánování :)


Samotná Mallorka byla vážně úžasná a nečekala jsem, že se do tohoto španělského ostrova tolik zamiluju! Byly jsme ubytované v hotelu Globales Samoa na východním pobřeží ostrova, kde je spousta nádherných zátok a romantických pláží. Dovolená byla tentokrát spíše v odpočinkovém duchu, takže hlavně dovádění v moři nebo v bazénu, ale jeden den jsem se vydala na výlet do Palmy, hlavního města, a do Valdemossy, kouzelného městečka v horách. Pokud jste neviděli fotky z Mallorky, mrkněte sem a sem. Rozhodně bych se tam chtěla ještě někdy podívat!

Při odletu z Mallorky jsem udělala takový malý neplánovaný nákup, protože na letišti jsem narazila na obchod Jo Malone a bylo rozhodnuto! Vůně si většinou spojuji s nějakým zážitkem či událostí, takže v nákupech brzy uvidíte, jakou vůni jsem si koupila a vždy, když ji používám, vzpomínám právě na Mallorku :)


Ještě teď se mi po návratu z dovolené chodí do práce velmi těžko :D Doháněla jsem všechny resty a s koncem školního roku to u nás v práci vypadalo jako v květinářství. Což mi připomíná mou milovanou kavárnu Kafe Kytka v Liberci, kde mají v letní nabídce úžasné šeříkové proseco! Ach <3 Liberečáci - tam se prostě musíte jít podívat.

Nesmím opomenout ani parádní pracovní "party" ke konci školního roku s skvělými lidmi a jídlem. Jsem moc ráda za to, že jsem za poslední rok našla spoustu nových přátel a mimo jiné také moc fajn práci. Od října ale zase zpátky do školy :)


Co mě zaujalo z novinek ve světě kosmetiky? Například nové masky, respektive novou řadu pleťových masek Beauty Infusion značky Freeman, na které jsem narazila v DMku. Nejsou úplně levné a klasické jílové masky už mě vůbec nebaví, každopádně například maska do sprchy se mi zdá docela zajímavá a stejně tak hydratační maska s manuka medem, po které asi s největší pravděpodobností sáhnu.


Obrovskou radost mám z informace, že na Sephora eshopu (...a doufám, že i na prodejnách) je teď nově dostupná značka Origins! Moje první zkušenost s ní není úplně pozitivní, ale rozhodně jsem ochotná jí dát další šanci :)

Do drogérie Teta moc často nechodím, každopádně dávám jí velký palec nahoru za to, že ve svém sortimentu nově nabízí známý kávový peeling Mark. Dlouho jsem si ho chtěla objednat z eshopu až se nakonec objevil právě v Tetě a navíc jsem ho sehnala i ve slevě. Tak konečně tenhle opěvovaný produkt vyzkouším.


V červnu značka Korres odhalila dvě novinky v odličování a zaujaly mě hlavně proto, že jsou s čajem. Pochopte mě - vše, co obsahuje čaj musím mít :D Ať už je to kosmetika, svíčka nebo čaj jako takový... Jedná se o odličovací emulzi a odličovací gel, obojí s výtažkem z řeckého horského čaje.


Tuhle další novinku jsem objevila díky mé mamince. K narozeninám dostala žhavou novinku od Emporio Armani a to parfém s názvem Because It's You. Láska na první přičichnutí. A proč? Jelikož ve složení figuruje vanilka a malina :) Pokud budete mít možnost, tuhle vůni zkuste, je vážně rafinovaná a sexy.


Nedávno jsem v zahraničí zaregistrovala nový make-up do rodiny Infallible od L'Oreal a o to více překvapená jsem byla, když jsem na něj před pár dny narazila na Notinu. Jedná se o Infallible Total Cover, vysoce krycí make-up s matujícím efektem, který by mohl být hodně podobný legendárnímu Make-up Coveru od Dermacolu. V našich drogériích jsem ho zatím neviděla, každopádně se ho chystám vyzkoušet. 

Jak jste červen prožili vy? :)
Mějte krásný víkend, já jdu léčit nachlazení a páteční večer rozjedu se zázvorovým čaje, wohooo!


12 komentářů :

  1. Fotky jsou nádherné :)
    Každopádně moc děkuji za tip, kde sehnat peeling :) Je to vážně super, ze se prodává v tetě :) A makeup me také moc láká, čekám až se dostane do drogerií :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný článek plný skvělých fotek ♥. Vůně mě velmi zajímá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lucinko :) Mohla by se Ti líbit, na vůně máme hodně podobnej vkus!

      Vymazat
  3. Mňaaaam ty lívanečky!! Vypadaj dokonale

    OdpovědětVymazat
  4. Tie nové Freeman masky sa mi veľmi páčia :) Vďaka za tip.

    OdpovědětVymazat
  5. Je vidět, že dovolenou sis skvěle užila, fotky jsou pěkné. Ohledně novinek v kosmetice od značky Freeman tak ty masky vypadají naprosto lákavě, ale ta cena až tak lákavá není :) Do Tety chodím velmi ráda, značku Mark jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je vyšší, to máš pravdu, tak jen doufám, že za to stojí :)

      Vymazat
  6. V Kafe Kytka jsem ještě nebyla, dobrý tip pro příští dýchánek s kamarádkou.
    Kolem Mark scrubů chodím už dlouho, někde jsem měla mini verzi z bauty boxu, ale asi se někam zatoulal, tak se asi konečně budu muset rozhoupat a do Tety si pro něj dojít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dýchánek u kávi s dortíkem je Kafe Kytka jako stvořená :)

      Vymazat
  7. Fotky z Mallorky jsem viděla a já jen závidím protože bych ihned někam jela. Vůně si taky nejvíce spojuji s místem kdy a kde jsem si vůni koupila. Když si pak přičichnu k té vůni, hned si vzpomenu na období a události v něm. Mark scruby mě nijak nelákají, zatím ale značka Korres ano, mám v plánu si pořídit něco z vlasové péče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takhle to s vůněmi mám i já :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!