MENU

úterý 11. července 2017

Super Easy Natural Everyday Look | Make-up

Ahoj! Dnes jsem stihla hned dvakrát zmoknout, tak doufám, že alespoň vy jste zůstali v suchu :) Jelikož jsem v poslední době dost zaneprázdněná, bude dnešní článek věnovaný looku, který v poslední době nosím téměř denně. Je neuvěřitelně jednoduchý, ale stále to vypadá, že jste si s líčením dali práci a to je přece sen všech žen nebo ne?!


Na tenhle look vám stačí dvě, respektive tři věci - paletku s nějakými neutrálnějšími odstíny a dva štětce (jeden klasický plochý na nanášení stínu na celé víčko a nějaký chlupatý blendící štětec). Já pro tenhle účel sáhla po Naked Basics paletce od Urban Decay, která mi dlouho ležela téměř zapomenutá v šuplíku. To je ale velká škoda, tak šup šup! Na celé víčko doslova nahou Naked 2 na sjednocení a do záhybu o trochu tmavší odstín hnědé, která oko prohloubí a přidá "kouřový" nádech. Vše pořádně rozblednit a máte hotovo, nezabere vám to více než tři minuty a jak už jsem řekla; potřebujete jen dva štětce.


Tohle líčení očí je natolik univerzální, že se dá spárovat s výraznou rtěnkou ale i nahotinkou, kterou jsem tu zvolila já. Je to Color Sensational od Maybelline v matné verzi, odstín Clay Crush. Vypadá naprosto skvěle a v poslední době po ní velmi často sahám. Pokud vás zajímá, jaké další produkty jsem použila, podívejte se do seznamu dole. 


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁŘ
- Rimmel Lasting Finish make-up
- W7 Hollywood Bronze&Glow duo

OČI & OBOČÍ
- Urban Decay Naked Basics
- L'Oreal Volume Million Lashes řasenka
- H&M Beauty Brow Perfector

RTY
- Maybelline Color Sesational rtěnka (odstín Clay Crush)

2 komentáře :

  1. Takové obyčejné líčení mám nejraději. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Take neutralne líčenia mam velmi rada a tebe sa to pekne hodí, ta paletka sa mi páči má pekne odtiene:)juuj a tie štetce♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!