MENU

čtvrtek 29. června 2017

oblíbenci | červen 2017

Řeknu vám, že ten návrat do reality po dovolené nezvládám moc dobře. Nic se mi nechce a ani ta vedra ke zlepšení nálady nepřidávají. Nejradši bych se válela u moře, četla nějakou fajn knížku a vyplavovala endorfiny u aqua-aerobiku. Tak snad zase brzy :) Dnes se s vámi chci podělit o věci, které mi v červnu dělali radost a samozřejmě je to spojené i s mou dovolenou.



Někomu se nejspíš bude pálení svíček v létě zdát podivné, ale Pineapple Cilantro od Yankee Candle je omamná vůně ananasu, která ve mě evokuje právě myšlenky na exotickou dovolenou. Je v ní hodně cítit právě již zmíněný ananas, také kokos a kapka vanilky, což mi ve finále voní jako slaďoučká Pina Colada, mňam :) Patří k těm nejintenzivnějším svíčkám v celé mé sbírce a jsem nešťastná z toho, jak rychle ubývá... Miluju ji!


V beauty kategorii tu mám hned tři produkty, které mě (za)chránily na dovolené. Pokud se chystáte na Mallorce, ochranný faktor rozhodně nepodceňujte. Moje loupající se záda vám o tom řeknou své... Jelikož se opaluji docela dobře, sáhla jsem "jen" po patnáctce značky Sun Dance z DMka s karotenem, který podporuje opálení. Opravdu mám pocit, že jsem se díky němu opálila mnohem lépe, příjemně voní, rychle se vsakuje a díky němu jsem konečně jednou nepodceňovala mazání. Nicméně spálení jsem se díky své bělostné barvičce nevyhnula, tady mě pak zachraňoval chladící gel po opalování s aloe vera od Hawaiian Tropic. Krásně chladí, zklidňuje, nelepí a gel mi svojí konzistencí po opalování vyhovuje mnohem více než klasická mléka nebo pěny. Na osvěžení na pláži nebo klidně i do kanceláře vám skvěle poslouží osvěžující voda ve spreji značky Balea. Opět s mou milovanou vůní kokosu. Tohle je naprostá nezbytnost na horké dny a vůně je příjemná změna oproti klasickým neparfemovaným termálním vodám, navíc za zlomek ceny. Jestli chcete tohle osvěžení posunout ještě na další level, uchovávejte lahvičku v ledničce :)


Po dlouhé době tu mám konečně i knihu. Během týdenní dovolené jsem zvládla přečíst hned dvě, každopádně dnes budu mluvit o Svědkyni ohně od Larse Keplera, kterou jsem dostala od Janičky k narozeninám, ještě jednou děkuji :) Je to moje první setkání s krimi romány severských autorů a do děje jsem se už na prvních stránkách ponořila tak, že jsem nemohla přestat číst! (Říkám to také proto, že hned po Svědkyni ohně jsem začala číst Netopýra od Nesba a do něj se stále nedokážu začíst, ačkoliv mi přijdou hodně podobné...) Případ zavražděné dívky z prostředí výchovného ústavu plný nečekaných zvratů vás chytí a nepustí, dokud nezjistíte, kdo je vrahem. Líbí se mi kapka mysteriózna přidaná skrze jednu z dějových linek a těším se až si přečtu další počin autorské dvojice tvořící pod pseudonymem Lars Kepler.


Doufám, že jste měli krásný červen stejně jako já!
Napište mi, co jste si tento měsíc oblíbili vy, ať je to kosmetika, jídlo, kniha či cokoliv jiného :)


8 komentářů :

  1. Já si myslím že pálit svíčky v létě je úplně v pohodě, taky mi v aromalampě hoří vosk a ani nevíš jakou krásnou atmosféru vůně v pokoji udělá. Je fajn že jsi si dovolenou u moře užila, já moře miluji a taky bych v jeho blízkosti dokázala být snad pořád :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem sama :) Jo, moře je doslova magické <3

      Vymazat
  2. Ten Hawaiian Tropic gel jsem měla taky, byl parádní, ale teď už snad značka není k sehnání? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :O Já jsem ho kupovala v Tetě a na několik českých eshopech se také dá sehnat.

      Vymazat
  3. Také pálími v létě, sice ne tak intenzivně a jen některé vůně, ale i tak mi většinou doma něco hoří. Pineapple Cilantro je jedna z mých nejoblíbenějších YC vůní,jen škoda, že vůně končí. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad ne, vážně? :((( Budu si muset tedy pořídit nějakou do zásoby!

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!