pátek 12. května 2017

empties 03 + 04/2017

Ahoj. Jak je možné, že se tohle všechno nakupí za dva měsíce?! Dnes to tedy bude opět hodně výživné, ale pokud vás zajímá, které produkty u mně zabodovaly a které ne, tak čtěte dál.


Do první skupiny jsem zařadila produkty do sprchy/vany. Mám tu hned tři soli do koupele, protože ty si teď když mám vanu opravdu užívám. Porce štěstí od Tetesept mě baví nejen zajímavým názvem ale i nádhernou broskvovou vůní a ráda se k ní vrátím. Soli značky Dresdner Essenz jsem si přivezla z Německa ve dvou parfemacích - kokos, který rychle ztratil intenzitu a frézie/bergamot, která byla naprosto fantastická. Když jsem naposled objednávala na Douglas eshopu, ze zvědavosti jsem do košíku hodila jejich "šumivý oblázek" v parfemaci Raspberry Macaroon. Byla to taková menší koupelová bombička, která vytvořila rozkošně růžovou koupel a božsky voněla. Cena se pohybuje okolo 50 Kč a rozhodně si brzy koupím další. Samozřejmostí je i sprchový gel Cien z Lidlu, tentokrát ve vůni Cherry&Yoghurt, která patří k mým nejoblíbenějším a kdyby to šlo, klidně ho sním :D Jejich řada Pure Aroma v mé kompletně nahradila tu vzdáleně (ne)příbuznou Aroma Ritual od Dermacolu. Produkt, kterému bohužel musím dát palec dolů, je curkový peeling od Yves Rocher, to byla vážně tragédie. Na kůži vytvořil mastný film, který nešel smýt a já to jednoduše nesnesu. Nově se tu objevuje intimní mycí emulze od privatní značky drogérie DM, Jessa. Nemůžu o ní říct nic špatného, funguje přesně tak, jak má, ale přesto z ní nejsem nějak unešená. Chybí mi tam ten osvěžující pocit čistoty, který mi dává jedině Chilly.


Tentokrát tu mám i několik make-up kousků. Až překvapivě rychle jsem spotřebovala make-up Matte+Poreless od Maybelline. Pokud byste o něm chtěli vědět víc, přečtěte si recenzi. Do koše házím i dvě mé milované řasenky - SuperSHOCK od Avonu, která v mé kosmetické taštičce nesmí chybět už dlouhá léta a Extra Sculpt Volume Mascara od Kiko. Ta vydržela "mokrá" až překvapivě dlouho a nové balení jsem si koupila v Miláne. Liquid Camouflage od Catrice patří k mým nejoblíbenějším korektorům, ale mám pocit, že ubývá šíleným tempem a v poslední době po něm už nesahám tak často jako dříve. Sérum na řasy Balea sice nebyl vysloveně zázrak, nicméně po dobu, kdy jsem ho používala, jsem měla pocit, že mám řasy mnohem delší a hustší. Možná jen subjektivní pocit, každopádně to není nějaká velká investice a ráda se k němu vrátím. Dejte mi vědět, zda jste ho také zkoušeli a jaký z něj máte pocit.


V péči o pleť toho už tradičně nejvíce. Zažila jsem své "poprvé" s tolik vychvalovanou Alcinou. Měla jsem ve vzorku Soft Peeling, který byl opravdu hodně soft, že jsem měla pocit jako bych používala nějaký klasický čistící gel. Kupodivu mi ale vyhovoval a na pleti byl příjemný, tak zvažuji plné balení. Čistící gel Ziaja z řady Manuka Tree jsem jedno období naprosto zbožňovala a pak jsem na něj několik měsíců ani nesáhla. Pro problémovou a mastící se pleť je fajn, ale žádné zázraky nečekejte. Už několikáté balení mého oblíbeného odličovacího máslíčka s heřmánkem od The Body Shop, to v mém kosmetickém arzenálu nesmí chybět. Pokud vás zaujalo a chtěli byste si o něm přečíst víc, klikněte sem. Nedávno jsem v Rossmanu narazila na modrou variantu populární micelárky od Biodermy za poměrně slušnou cenu, tak jsem ji vyzkoušela a možná bych ani nepoznala rozdíl od té jejich růžové klasiky. Micelární vody Bioderma jednoduše umí! Odličovací/čistící pěna s heřmánkem od Alverde rozhodně řadím mezi oblíbence, avšak ke konci už jsem měla pocit, že moji pleť až moc vysušuje, proto jsem ji vyměnila právě za máslíčko od The Body Shop. Asi vám je už jasné, že jsem dost zatížená na produkty s heřmánkem, co? :D Trochu zklamáním je pro mě všemi opěvované sérum Advanced Night Repair od Estée Lauder, které jsem zkoušela v mini balení. Neměla jsem pocit, že by cokoliv dělalo a nevím, zda to přisuzovat tomu, že asi nejsem cílová skupina tohoto produktu. Jílová maska s Tea Tree od Oriflame byla příjemná - pleť vyčistí, stáhne póry a balení je malé, praktické například i na cestování. Jen po jílových maskách v poslední době už také tolik nesahám, protože dost vysušují. Na dno jsem se podívala už třetímu balení mému nejoblíbenějšího pleťového tonika od české značky The Original Atok. V recenzi tady si o něm můžete přečíst více.


O deoderantu/antiperspirantu (Na obalu stojí obojí, tak kdo se v tom má vyznat?!) se zeleným čajem od Bourjois jste si mohli přečíst v oblíbencích za březen a jsem vážně moc mile překvapená, že tahle značka, která je známá spíše pro svou dekorativní kosmetiku, boduje i s tělovou péčí. Rozhodně to nebylo mé poslední balení. Frozen Lotion je nesmírná kravina od Too Faced, kterou jsem před lety našla v nějaké beauty boxu a dodnes jsem ji nepoužila, tudíž ji konečně házím do koše. Je to opravdu zvláštní praskající a chladivá pěna se třpytkami a samoopalovacím efektem. No nevím, ne vždy platí heslo "čím více, tím lépe". Pokud trpíte chutěmi na sladké, vyhněte se tomuto mýdlu na ruce od Dermacolu. Zaručeně budete mít po umytí rukou chuť na čokoládu :) Musím si brzy pro další balení. Velmi příjemné bylo i mýdlo Cien z Lidlu s vůní granátového jablíčka, také krásně slaďoučké a svěží. Jelikož jsem potřebovala nějakou změnu s vlasy a na nějaký nový sestřih nemám úplně odvahu, rozhodla jsem se zase po několika letech pro ombré. Je to už tak pět let nazpět, když jsem si ho poprvé dělala pomocí Wild Ombrés od L'Oreal, ale chytlo skvěle a výsledek byl přesně podle mých představ. Teď mi odbarvení skoro nechytlo, takže mám opravdu jen hodně jemné ombré a vůbec netuším, čím to může být. Postupovala jsem přesně podle návodu a "barvu" jsem tam dokonce nechávala o něco déle.

Napište mi, zda jste některý z těchto produktů také vyzkoušeli a především mějte krásný víkend. Snad nám to sluníčko vydrží :)

xoxo, K.

8 komentářů:

  1. Zvládla jsi toho spotřebovat opravdu dost. Poslední dobou, když nakupuji v Lidlu, tak skoro vždycky si sebou odvážím nějaký sprchový gel Cien, jsou fakt dobré, zrovna tahle verze s třešní a jogurtem voní skvěle. A tekuté mýdlo od Dermacolu zbožňuji v kávové variantě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidl s tou kosmetikou u mě boduje čím dál více :)

      Vymazat
  2. Já jsem zkoušela tu masku od Garnier a za mě to byl propadák, mě přišlo, že to nedělá absolutně nic, jen to bylo dost mokré :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nemůžu stěžovat, byla příjemná a zároveň byla jako injekce hydratace pro pleť.

      Vymazat
  3. Pěkná várka. Já nemám zkušenost s žádným produktem ale zaujala mě ta Kiko řasenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je skvělá! Škoda, že KIKO u nás stále nemáme...

      Vymazat
  4. Používám Biodermu a je skvělá. Na masky od Garnier se chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že jsi nějak pozapomněla zhodnotit tu masku od Garnier ve článku :) Každopádně slušná spotřeba, taky si vždycky říkám, kolik se toho za ty dva měsíce nahromadí! Na Kiko už se těším do Francie, jinak jsem nezkoušela nic z toho, co jsi spotřebovala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!