MENU

středa 19. dubna 2017

week in photos #83

Několik poslednch týdnů jsem měla hodně nabitý program. Jeden víkend v krásném Českém ráji na Valdštějně a další v Praze s výletem na Sněžku, kde jsem překonala sama sebe. Při takových příležitostech samozřejmě nemůže chybět můj foťák! Hned bych zase nějak vyrazila, ale momentálně mi dává zabrat chřipka. "Randomy" jsou stále můj nejoblíbenější typ článků, jak to máte vy? :)
Existuje něco lepšího než lívance k snídani?!
Nejvyšší vrchol ČR zdolán :)
Cafefin
rozhledna Hlavatice - vždy stojí za to překonat ten strach z výšek...
sobotní Jířák a trhy
když příroda kouzlí


2 komentáře :

  1. Tak s tema livancema naprosto souhlasim! Ja jsem je driv nejak extra nejedla, ale tedka jsem ve Vietnamu, kde je snidam kazdej den a uz jsem jak posedla :D nejlepsi snidane! Jinak opet mas nadherne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou ale překrásné fotky :)
    Tak doufám, že brzy podnikneme nějaký další výlet, tentokrát už ve vší fyzické pohodě a klídku :P ale i tak jsi to zvládla na jedničku :*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!