MENU

neděle 16. dubna 2017

new-in #80

Ahoj! Rozestupy mezi jednotlivými new-in články se prodlužují a přemýšlím, zda je to tím, že méně nakupuji nebo protože v poslední době nemám tolik času na psaní článků. No, spíš to druhé... Dnes toho tu zase není málo, tak se na to vrhneme :)
Velmi mile překvapená jsem byla novinkami Balea v DMku. Jelikož mám teď vanu, sháněla jsem nějakou pěnu do koupele a tahle kokosová novinka voní naprosto neuvěřitelně. Kdyby existoval parfém s touto vůní, zaplatím snad zlatem. Obří balení za více než rozumnou cenu, velký palec nahoru. Do vany tu mám ještě klasickou pytlíčkovou sůl do koupele s vůní granátového jablka a pomeranče. Nové je i mýdlo na ruce s třešní a bezinkou a květinovo-ovocná pěna na holení. Sprej na vlasy na ochranu před teplem sice novinkou není, ale dochází mi můj oblíbenec od Lee Stafford, tak jsem zvědavá, jak se mu vyrovná.
Nenechala jsem si ujít akci 1+1 na mou oblíbenkyni od Biodermy a mám zase na rok vystaráno - bez legrace! O Nivea make-up starter krému jste si mohli přečíst v posledních oblíbencích, takže je vám asi jasné, že ho zbožňuji. Vzoreček GlamGlow Dream Duo byl jako dárek k objednávce na Douglas eshopu, na to jsem vážně zvědavá.
Ze svého narozeninového wishlistu si můžu vyškrnout Paint Pot od MACu v odstínu Groundwork. Objednávala jsem z Douglasu, protože byla slevička 20%, které se musí přece využít. Do košíku jsem přihodila ještě Soft Matte Lip Cream od NYXu v odstínu Stockholm. Je to už můj třetí odstín a jsou to bezkonkurenčně moje nejoblíbenější tekuté rtěnky. Mám tu ještě jeden velikánský objev z drogérie a vděčím za něj pouze a jedině Šmajdě. Jedná se o linky ve fixu Super Fine Eyeliner Pen od essence. Nevkládala jsem do nich moc nadějí, ale jsou skutečně krásně pigmentované a dá se s nimi vykreslit precizní linka.
Úplnou náhodou se mi tu tentokrát sešly i dva parfémy. Moje podpisová vůně La Vie Est Belle od Lancome jsem dostala jako předčasný dárek k narozeninám od maminky, která to naprosto vychytala, protože mi před nedávnem došla a Acqua Dell Elba Arcipelago jsem si kupovala sama, taktéž jako dárek k narozeninám.

Doufám, že jste si v poslední době také něčím udělali radost, aby vás nepokakal beránek :)
Mějte krásné Velikonoce!

14 komentářů :

  1. Pěkné věci. Balea září krásnými obaly :-) Díky za tip na pěnu, kokosovou vůni miluji. Nivea starter jsem měla a není špatný. La Vie parfém voní pěkně ale já mám raději těžší vůně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu, úplně z nich dýchá jaro :)

      Vymazat
  2. Skvelé nákupy a krásne nafotené :) Tekuté mydlo od Balei má moc pekné balenie. Nivea make-up starter krém mám taktiež, ešte som ho ale nevyskúšala. La Vie Est Belle vonia fakt zaujímavo a jedinečne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvěle nafocené fotky. Zláčňující denní krém od Nivei mám také a je úžasný. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? A to o něm moc lidí nemluví...

      Vymazat
  4. Pěna musí vonět božsky :). Vzorečky Ti trošku závidím, jsem zvědavá na dojmy ;). Nivea krém jsem si hned objednala ♥. Super článek jako vždy :*.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda voní :) Děkuji, Luci :* Snad s ním budeš spokojená!

      Vymazat
  5. Nivea krém ten mě láká, čtu na něj samou chválu :) Glamglow ti závidím mají dobré věci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně Ti ho můžu doporučit :)

      Vymazat
  6. Téda, to jsou parádní kousky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se mi líbí parfémy:-) A Balea je návyková, vždy, když jsem v dm, tak koukám kde je od téhle značky co nového a hned to musím mít:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama :D

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!