MENU

čtvrtek 26. ledna 2017

Moving wishlist

Jelikož mě za měsíc čeká stěhování, jdou kosmetické wishlisty a kosmetika celkově trochu stranou. Končí pro mě jedna etapa života a s tím se otevírá ta nová, kdy se můžu konečně věnovat sama sobě a netrápit se něčím, co nefunguje. Ale zpátky k dnešnímu článku - k novému bydlení patří i nové zařizování a na to se moooc těším. Jelikož je mi tohle téma hodně blízké, chci se zeptat, zda by vás zajímaly články zaměřené na zvelebování interiéru a bytový design? 
S postelí to bude ještě složitější - jsem teď sama, takže by mi stačilo klasické jednolůžko, ale mít dvoulůžko je mnohem pohodlnější a co kdyby bylo potřeba na nějaké to přespání kamarádek, že? Naprosto jsem se zbláznila do postelí s masivními čalouněnými čely a tuhle tlumenou tyrkysovou jsem vybrala hlavně proto, že by krásně oživila zbytek interiéru, který je laděný spíše do monochrome stylu. K nové posteli vy se vyjímal i nový noční stolek. Nepotřebuji nějaké šuplíky, spíše něco vzdušného pouze na lampu, knížku a kosmetické drobnosti jako balzám na rty nebo krém na ruce. Dalším velkým kusem nábytku, který nutně potřebuji, je velmi oblíbený zásuvkový díl Alex. Ten byl na skladování kosmetiky snad stvořený! Zbytek už jsou spíše doplňky na zútulnění nového bydlení. Například světýlka, která vytvoří kouzelnou atmosféru a to nejen o Vánocích. Polštáře a polštářky jsou další moje posedlost a platí pro mě pravidlo, že čím více, tím lépe :) Moc mě baví ty z H&M. V poslední době mě hodně zaujaly různé solné lampy a ráda bych si jednu pořídila. Nevěřím v nějakou zázračnou léčivou moc, každopádně společně se světýlky dodávají to pravé teplo domova. Nesmím zapomenout ani na svíčky. Nově mám v hledáčku značky Bath&Body Works, která je podle některých názorů mnohem lepší než mé oblíbené Yankee Candle. Přiznám se, že v jejich nové jarní kolekci už pár favoritů mám. Abych ráno nemusela šlapat na studenou podlahu, ráda bych si k posteli koupila nějakou (samozřejmě falešnou) kožešinku. Jedna taková důležitá zbytečnost je stojánek na šperky. Pokud je nemám někde na očích, tak je ve většině případů prostě nevytáhnu a nenosím.

Mějte se krásně a brzy zase na shledanou!
<3

4 komentáře :

  1. Takovéto články by mě dost zajímaly. Máš hezký styl. Já mám v pokoji již vše zařízené ale ráda se kouknu i jak to mají jiní.
    Stojánek na šperky je praktická věc, mám ho a doporučuji pořídit. Naušnice se ti potom neztrácí. Kožešinku mám ale jako dekoraci, pravou lišku. Kožešina není z lišky určené přímo na kožich ale z přírody, od myslivce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, určitě se tu ještě objeví více takových článků :)
      Právě - vždy nějaký šperk někam odložím a pak ho nemůžu najít.

      Vymazat
  2. Miluju zařizování, už se těším až se někdy odstěhuju čistě "do svého"! Celkově mám moc ráda články o bydlení, ráda se inspiruju, kdo jak bydlí a tak:) S tou postelí souhlasím, já taky měla dvoulůžkovou a jak našla využití! Světýlka a solnou lampu mám doma taky :)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  3. Já ještě doporučuju na šperky (ne ty co visí) z Ikea tu krabičku růžovou, já jí mám a v kombinaci s bílou komodou vypadá hezky. Posílám odkaz

    http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/10272482/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!