MENU

pondělí 9. ledna 2017

monthly monday | prosinec 2016

Zdravím a přeji pěkný začátek nového týdne! Doufám, že nový rok jste nastartovali úspěšně, ale dnes bych ještě chtěla napsat o mém prosinci. Mám tu hlavně spoustu fotek, jelikož (před)vánoční období miluji a je to pro mě nejkrásnější část celého roku :)
Hned začátkem prosince jsem s kolegyně z práce vyrazila na vánoční trhy v Drážďanech. Nebudu se tu o nich rozepisovat, protože ten, kdo tam jezdí, ví, jak jsou kouzelné a ani ty v Praze nemají takovou atmosféru jako tyhle. Více fotek si můžete prohlídnout tady.
Vánoce a závěr roku jsem si opravdu moc užila i navzdory pracovnímu vypětí. Stromeček jsem tentokrát zvolila opravdu malinký, baculatý a laděný do stříbrno-bílé.
Mezi svátky jsem se viděla se všemi svými blízkými, kamarády a strávila krásné chvilky s rodinou. Pokud vás zajímá, co jsem dostala k Vánocům, odkážu vás na tento článek. Můžete mě sledovat i na instagramu, pokud vás zajímá více z mého života :)
Ke konci roku jsme se dočkali i toho vytouženého sněhu a procházka v horách byla doslova balzámem na duši :)
Jako každý měsíc nemůžu opomenout nějaké ty beauty novinky a ta největší je rozhodně návrat Sweet Peach kolekce od Too Faced. Tentokrát ale se třemi novými produkty - tvářenkou, glow triem (tvářenka, bronzer a rozjasňovač) a lesky/oleje na rty. Brousím si zuby jen na paletku, která bude naštěstí už součástí stálé kolekce, jinak mě zbytek nechává chladnou.
Mac si také připravil spoustu novinek včetně nových odstínů jejich oblíbených Retro Matte tekutých rtěnek. Já jsem ale zvědavá, zda se k nám dostanou i jejich nové Lip Scrubtious - scruby na rty v různých příchutích.
Můj vnitřní svíčko-maniak by vás chtěl upozornit i na novou jarní kolekci svíček, kterou chystá značka Yankee Candle. Vůně máty, třešňového květu a lípy - na ty se moc těším.

Pro dnešek to bude vše a budu se těšit u dalšího článku!
Tentokrát se vás zeptám, jaký byl váš prosinec a přeji vám hlavně to nejlepší do nového roku :)

4 komentáře :

  1. Skvělé fotky :) Vzorky ze svíček mi přijdou snad zítra nebo ve středu :) Jsem na tyto vůne velice zvědavá :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný měsíc jsi měla a ty fotky mluví za vše. Já jsem například v Drážďanech nikdy nebyla ale ráda bych. Můj prosinec byl také skvělý a trávila jsem ho v Madridu, kde ta vánoční atmosféra byla o něčem jiným než u nás.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné shrnutí a fotky, hned bych se do toho vánočního času ještě vrátila :) ale posouváme se dál, čeká nás spousta nových věcí, zážitků a začátků :* můj prosinec byl spíše hektický - jako každý z těch předchozích na vysoké škole - pečení, nakupování dárků, uklízení a spousta učení. Ale i tak byly tyto Vánoce jedny z nejkouzelnějších :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky.:)
    Také bych se chtěla někdy podívat na vánoční trhy do Vídně nebo právě do Drážďan, ale je to tak "trochu" z ruky.
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!