MENU

neděle 1. ledna 2017

Děkuji, Ježíšku... | Co jsem dostala k Vánocům?

A je tu! Nový rok a s ním spoustu nových zážitků. Přeji vám v něm jen to nejlepší a doufám, že jste si silvestrovskou noc užili bez nějakých nepříjemností. Zítra už zase hurá do práce, ale ještě před tím pro vás mám článek s dárečky od mých Ježíšků :) Je toho tady opravdu hodně, letošní Vánoce byly hodně štědré a za každičký dáreček moc děkuji, je vidět, že mě všichni mají naprosto přečtenou!
Z kosmetiky toho tady je obrovská halda a více vám napíšu v samostatných kosmetických nákupech, protože je tu i spoustu věcí, které jsem si koupila jako dáreček pro sebe samou :D
Obrovskou radost mi udělala kaligrafická sada, kterou jsem dostala od sestřičky. Konečně budu moci tvořit! Další objev je pro mě diář značky Clever Minds, který je hodně odlišný od klasického diáře a já doufám, že díky němu budu konečně mít nějaký řád :)
Letos jsem pod stromečkem našla také spoustu věcí do domácnosti - novou formu na bábovku, plech na muffiny, nové příbory, překrásný hrníček do mé sbírky od maminky a do něj si můžu udělat například pravé Pumpkin Spice Latté nebo výborný černý čaj Basilur.
Do sbírky svíček mám také hned několik přírůstků od různých značek. Moje pyromanské já jásá! :D
Už hodně dlouho jsem toužila po kávovaru Tassimo a konečně se mi poštěstilo - v povánočních slevách jsem ho koupila za pár korun!
Nový setový objektiv k zrcadlovce jsem si pořídila za darované penízky, jelikož ten předešlý už vypověděl službu. Tuhle nádhernou kabelku jsem dostala  od přítele a pokud se vám také líbí, utíkejte pro ní do C&A.

Co jste pod stromečkem našli vy?
Který dárek vám udělal největší radost?
Pro mě byl ten nejlepší dárek to, že jsem Vánoce prožila v klidu a pohodě s těmi nejbližšími :) 

21 komentářů :

  1. Nádherné dárečky, hlavně tedy ty svíčky. Také svíčky miluji a pálím každý večer.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K zimním večerům to voňavé pálení prostě patří :)

      Vymazat
  2. Dostala jsi teda krásné dárečky, ty svíčky ti závidím :))

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsi nádherné dárky, jo svíčky jsou super! Já ujíždím na voscích od YC :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch mám doma také spoustu, je to hrozná závislost :D

      Vymazat
  4. Krásne darčeky, skutočne. Ja som bola obdarovaná hlavne dekoratívnou kozmetikou, keďže to je to, čo som si priala najviac. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Téda, takové krásné dárky! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mě už dárky taky neznamenají tolik jako pohoda se svými blízkými, to je prostě nejdůležitější a ne jenom o vánocích. Dostala jsi pěkné věci, já mám největší radost z kosmetiky. Elektronika teď bude ve slevách takže i já se půjdu podívat konkrétně na telefon, ten momentální si totiž dělá co chce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárky pohodu a klid nikdy nenahradí, takže jsou už jen taková třešnička na dortu :) Tak doufám, žes telefon sehnala!

      Vymazat
  7. Wow, tolik kosmetiky a těch svíček! Asi jsi byla moc hodná:) A vůbec jsem netušila, že Starbucks prodává i takhle pumpkin latté!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, zda se prodává u nás. Kamarádka mi ho přivezla z USA :)

      Vymazat
  8. Moc se mi líbí ta nadílka svíček a kabelka:-) Pro mně bylo největší překvapení dvě svíčky YC, taky jsem jásala:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní2/1/17 19:45

    Moc krasna sada kosmetiky ;) Skoda ze se sem nejdou davat fotky, bych vyfotila moji vanocni sbirku. Jinak co me jeste prepvapilo a potesilo, tak tyto francouzske parfemy - https://www.decodoma.cz/Francouzske-parfemy-5-ks.html jsou opravdu cenove vice nez priznive a voni uzasne! Jinak paradni blog, pridavam si do oblibenych. Mej se. Radka

    OdpovědětVymazat
  10. Jak já tyhle články miluju! :) Strašně ráda koukám, co kdo dostal a ze srdce to všem přeji ;-) Až mě trochu mrzí, že je každý takový článek "povinně" doprovázený nějakou omluvou a konstatováním, že Vánoce jsou hlavně o rodině. Jasně že jsou, ale bez dárků už si to ani nedokážu představit. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárky k tomu pro většinu z nás samozřejmě patří, ale pro někoho tomu tak být nemusí :) Rozhodně jsem to nemínila jako omluvu, spíše jako vděk.

      Vymazat
  11. Nádherné darčeky:) Tie sviečky by potešili aj mňa!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  12. Ta kabelka je perfektní, nějakou takovou sháním.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!