MENU

pátek 30. září 2016

oblíbenci | září 2016

Ahoj, dnes jsme se vrátili z naší maličké dovolené ve Varnsdorfu. Trochu jsem se té lokality bála, ale řeknu vám, že je tam spousta krásných míst a dechberoucí příroda. Několik fotek už teď najdete na instagramu a v příštím week in photos se můžete těšit na další várku :) Teď už k dnešnímu článku, jelikož tu mám hned několik věcí, které jsem si během uplynulého měsíce zamilovala a stojí za zmínku.
Korres dámská toaletní voda - Není divu, že tahle vůně je bestsellerem značky řecké značky Korres. Já jsem na ni narazila úplnou náhodou, když jsem si kupovala sprchové gely (které jsou tedy mimochodem také skvělé!). Okouzlilo mě hned několik vůní, nicméně ta s bílým čajem, bergamotem a frézií to vyhrála na plné čáře. Nakonec jsem ji dostala od maminky za úspěšně složenou zkoušku a od té doby se nevoním ničím jiným. Je svěží, nevtíravá a překvapivě se mi obzvláště líbí její květinové akcenty. Pokud budete mít možnost, běžte si tyhle toaletky od Korres vyzkoušet, mají spoustu dokonalých kombinací a hodně se mi líbí i například ta s vanilkou, liči a frézií.

Miss Sporty Pump Up Booster řasenka - Miss Sporty je značka, kterou v drogériích hodně často opomínám a vlastně ani úplně nedokážu říct proč. Přijde mi, že je cílená spíše na mladší ročníky a kvalita hodně často pokulhává. Tuhle řasenku jsem si koupila na doporučení a řeknu vám, že větší kartáček jsem snad v životě neviděla :D Zpočátku se s ní nedalo příliš dobře pracovat, byla příliš "mokrá", tudíž hodně slepovala. Na nějakou dobu jsem ji odložila a když jsem se k ní před nějakou dobu vrátila, abych zjistila, jestli to tedy někam povede, naprosto jsem si ji zamilovala. Řasy výborně pročeše, prodlouží a díky miniaturním vláknům, která obsahuje, také velmi době zahustí. Po hodně dlouhé době řasenka, kterou nemusím kombinovat s nějakou další a za mě veliký objev.
Victoria's Secret Pure Seduction tělové mléko - Mazání je pro mě rozhodně jedna z těch neotravnějších beauty procedur. Když si vzpomenu jednou, dvakrát za týden, jsem šťastná. Víte, co na to pomáhá? Něco, co nádherně voní a nemůžete se dočkat, až to znovu použijete. Přesně tak to mám s tělovým mlékem od Victoria's Secret, které voní slaďounce po červených švestkách a frézii. Věřte, nevěřte, já už s ním pomalu finišuji! Tělu dodá potřebnou dávku hydratace, rychle se vsakuje a navíc budete božsky vonět.

DM Bio pomazánka s hořkou čokoládou - Také vás občas chytnou chutě na Nutellu, ale už dopředu myslíte na ty následné výčitky? Naprosto vás chápu... Když mě tyhle chutě popadly minule, narazila jsem v DMku na tuhle "zdravější" variantu s hořkou čokoládou v bio kvalitě. Není to žádná dietka, každopádně chuť na sladké perfektně uspokojí, mňam.

W7 Hollywood Bronze & Glow rozjasňující paletka - Značka W7 je známá svými imitacemi produktů různých, většinou high-end značek a já se přiznám, že tomuto napodobování úplně nefandím, nicméně nechci odepsat produkt na základě toho, že se jeho výrobce inspiroval u jiného výrobku. Tahle paletka je právě inspirována Charlotte Tilbury a její Film Star Bronze&Glow palette. Moc jsem od ní nečekala, vyhrála tady spíše zvědavost a o to více jsem byla překvapená po častějším používání, jak skvělý produkt to je. Nalevo je skvělý bronzer, který je sám o sobě hodně rozjasňující, v neutrálním podtónu a pracuje se s ním na jedničku, jelikož nepráší a má skoro až máslovitou konzistenci, takže na pleť krásně přilne. Rozjasňující část napravo se také nemá za co stydět, vypadá velmi přirozeně a řekla bych, že hravě strčí do kapsy produkty ve stejné cenové relaci, ne-li dražší, a to jsme na částce někde okolo 150 Kč, což je krásné. 

Budu ráda, když mi napíšete, co jste si v poslední době oblíbili vy, ať už je to kosmetika či cokoliv jiného, a přeji vám krásný víkend! <3

3 komentáře :

  1. Zajímavé produkty, ani jeden neznám a nevlastním, ale to se mi u tebe stává velice často. Dáváš mi tipy na pro mě nové produkty :) S mazáním jsme na tom stejně, ale já jsem takový lenoch, že i když mám nádherně vonící tělové produkty, tak si kolikrát nevzpomenu ani jednou týdně :D Shame on me!

    OdpovědětVymazat
  2. Od VS som mala tiež telové mlieko i sprej s vôňou Aqua Kiss, a bola som s nimi nadmieru spokojná. Mlieko ma veľmi prekvapilo, pretože som ho mohla použiť aj na oholenú pokožku, vôbec neštípalo, dobre hydratovalo a tá vôňa - luxus. Tá toaletka od Korres musí krásne voňať :) Bio pomazánku s horkou čokoládou asi budem musieť vyskúšať, nakoľko sladké zbožňujem a z klasickej Nutelly mi býva zle. Ja som si za poslednú dobu veľmi obľúbila pleťové krémy od značky Biotherm:)

    OdpovědětVymazat
  3. Něco od W7 bych chtěla vyzkoušet, lákají mě paletky :) Já si za poslední dobu oblíbila konturovací duo od Sleeku, nepoužívám už nic jiného :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!