MENU

pátek 12. srpna 2016

novinky ze světa kosmetiky

pěkné odpoledne! máme před sebou víkend, co máte v plánu? já se musím hlavně učit na blížící se zkoušku, ale určitě s přítelem vyrazíme i někam na kulturou. dnes se budu věnovat kosmetickým novinkách, které se mi během posledních dnů dostaly do hledáčku a velmi mě lákají.
Clean Cashmere - tato značka pochází z Kanady a jejich filosofie je taková, že se chtěji odlišit od klasických designerských vůní a nabídnout něco jiného, tzv. neparfemovaný parfém. jejich portfolio obsahuje mnoho zajímavých vůní jako například svěží a čistou Original, Cool cotton, která vám připomene váš bavlněný svetr a další. nejnovějším přírůstkem je Cashmere, elegantní a hřejivá vůně obsahující santalové dřevo, jasmín, bergamot, limetku a další tóny. tohle vypadá jako perfektní vůně na nadcházející podzim a zimu.

NYX Ombre Blush - určitě vám neuniklo, že NYX konečně spustil eshop! najdete tam téměř veškerý sortiment jako na oficiálních stránkách a já mám v košíku hned několik položek. jedna z nich je tato ombré tvářenka v odstínu Mauve Me. barva, která je neutrální a bude se tak hodit k jakémukoliv looku. no řekněte - není to naprostá dokonalost?!?

Hugo Boss The Scent For Her - další parfémová novinka, tentokrát ženská varianta slavného pánského parfému The Scent. zkoušela jsem vzoreček a řeknu vám, že tahle vůně je pro mě jako dělaná. tenhle ovocně sladký koktejl je kombinací broskví, frézií a vonokvětky. pokud jste na sladší vůně, tahle vám nesmí uniknout.

The Body Shop Smoky Brown Eyeshadow Palette - tyhle nové paletky jsem zaregistrovala u britských blogerek/youtuberek. The Body Shop patří k mým oblíbeným značkám a hodně se mluví i o jejich dekorativní kosmetice, kterou jsem zatím nezkoušela. paletky jsou v ve čtyrech různých barevných kombinacích a co je opravdu nápadité je to, že pokud jich budete mít více, můžete barvy z jedné přesunout do druhé a naopak! můžete si tak vytvořit paletku přesně podle vašich preferencí a měnit ji podle nálady. podle mého naprosto geniální nápad.

Avon Shine Burst Lipstick - je mi jasné, že spousta lidí k Avonu nemá úplně pozitivní vztah, ale řekla bych, že je to velká škoda. v poslední době přichází se spoustou skvělých produktů a na mnoho z nich já nedám dopustit. žhavou novinkou jsou tyto rtěnky s efektem lesku na rty. jako takové lesky na rty nemám ráda, ale ve formě rtěnky? jo, to určitě chci vyzkoušet!

L'Oreal Nude Magique Cushion Foundation - boom kolem houbičkových make-upů už máme za sebou, nicméně se konečně jeden z nich dostal i do našich drogérií. celé měsíce na něj ze zahraničí slýchám skvělé ohlasy a budu ho také muset vyzkoušet, ačkoliv se bojím, že to nebude úplně to pravé ořechové pro mastnou a problematickou pleť. pro klid v duši ho ale budu muset zkusit :)

dejte mi vědět, jaká novinka v poslední zaujala vás a užijte si krásný víkend!
xoxo

9 komentářů :

  1. ten L´oréal makeup by som chcela tiež skúsiť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Cushion makeup mě taky docela láká, ale u Loreal makeupů mívám problém s odstíny, tak si nejsem jistá, jestli si vyberu. A paletka z the Body Shopu je opravdu povedená. Ted ji vidím prvně a hodně mě zaujala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tím odstínem se také dost bojím :/ na bledule se pořád dostatečně nemyslí...

      Vymazat
  3. Já se nejvíce těšila na Nyx e-shop, to ted budou nákupy :D Jinak mě moc novinek nezaujalo, je pravda, že teď mám od kosmetiky půst a spíše nakupuju hadry :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem na jeho spuštění čekala jako na smilování :D

      Vymazat
  4. Pekny clanek, nejvice me zaujala hned prvni znacka, ty vune zneji opravdu lakave a originalne :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viď? :) nemůžu se dočkat, až si všechny vůně sama ozkouším!

      Vymazat
  5. ty ombre tvářenky se mi na pohled moc líbí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!