MENU

neděle 10. července 2016

new in #74

ahoj! záplava fotek z Říma začne během příštího týdne, dnes si ale dáme kosmetické nákupy a tentokrát toho mám zase obrovský množství, protože hlavně doplňuji zásoby vypotřebované kosmetiky - příští měsíc se můžete opět těšit na obsáhlé empties :)
Kiko Milano je značka, kterou jsem během návštěvy Říma nemohla vynechat. jejich kamenné prodejny pro mě byly přímo oázou a byla jsem tam každý den, protože zrovna probíhají letní slevy a většina těchto produktů je právě za výprodejové ceny. pořídila jsem si jejich make-up blender, na který jsem velmi zvědavá, obyčejnou tělovou tužku na vodní linku, primer City Filter s SPFkem 50, což se teď v létě určitě neztratí, dále úžasný matný stín číslo 46 a už teď mě mrzí, že jsem si jich nevzala víc - mají nádhernou škálu barev a ty stíny jsou skutečně výborně pigmentované. nenechala jsem tam ani řasenku Extra Sculpt Volume Mascara, kterou chválí má oblíbená youtuberka KathleenLights. ve výprodejovém stojanu jsem ukořistila i Gel Look top coat na nehty, jelikož žádný nemám a poslední je obyčejná báze pod oční stíny, uf!
nikomu určitě neuniklo to, že Petra LovelyHair přišla se svými štětci do Rossmanu a já jsem nutně sháněla nějaký nový na make-up, poněvadž se mi štětec od Real Techniques rozpadá pod rukama. sáhla jsem po M53; ta je sice určená spíše na bronzer, tvářenku či rozjasňovač, nicméně mě tento tvar nejvíce vyhovuje na make-up. moc se těším až ho vyzkouším! došlo mi mé milované Orofluido a z nouze jsem vybrala olejíček s keratinem od Pantene, zatím se přílišné nadšení nekonalo, tak uvidíme časem. avšak velká láska je nová tekutá rtěnka Soft Matte Lip Cream od NYXu v odstínu Rome (docela příhodné!). určitě ji uvidíte v samostatném článku a myslím, že i v oblíbencích za červenec. v Německu jsem narazila na Matte + Poreless verzi známých make-upů Fit Me! od Maybelline. dlouho jsem o něm slýchala u amerických youtuberek, takže jsem neváhala ani chviličku. třešničkou na dortu jsou stíny Colourpop a těm rozhodně chci věnovat samostatný článek, počkejte si.
poslední část tvoří hlavně produkty v péči o pleť. v Oriflamu mi učarovalo tohle trio pleťového scrubu, masky a gelového krému - moc se na ně těším a budou skvělé i na cestování. na kosmetiku značky Cien z Lidlu slýchám velkou chválu, proto jsem si také koupila nový oční krém s výtažky z plané růže. zkoušel jste ho někdo? ve skvělé letní slevě jsem v Yves Rocher ukořistila obří balení micelární vody, s kterou mám zatím takový "love/hate relationship", čistící peeling, z kterého jsem nadšená a krém na nohy s deo účinky (no jo, léto...). velmi mile mě potěšily i slevy v mém oblíbeném The Body Shop a konečně vyzkouším něco dalšího z jejich odličovací heřmánkové řady. jemný odličovač očí vypadá, že bude stejně skvělý jako mé milované odličovací máslo, recenzi najdete tady.


mějte krásný zbytek víkendu a dejte mi vědět, na který z produktů by vás zajímala samostatná recenze :)



7 komentářů :

  1. wow, to je teda vecí! :) a všetko úžasné produkty :)
    mňa by zaujímala recenzia na štetec od Petry, alebo beauty hubku KIKO :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda kosmetiky. Byla jsi v Kiku každý den? To mi připomínáš sebe :-) V létě a kolem Vánoc mají vždy pěkné slevy, na které se těším jak malá. Je fajn že z monostínů si můžeš poskládat celou paletku něco jako u Inglot. Kiko toho má tolik že já potom vždy nevím co si mám koupit. Panthene ojelíček mám a mohu říct že z těch drogerkových je ten lepší ale jasný že na Orofluido nemá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždycky jsme nějak vyrazili a objevilo se Kiko, prostě osud :D jojo, ta paletka je skvělá - mrzí mě, že jsem si ji rovnou nevzala ještě s dalšími stíny.

      Vymazat
  3. Skvele nakupy, zaujal me ten ocni krem z Lidlu a hermankovy odlicovac :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, tak to se těším na recenze! :-)
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to je nové kosmetiky! Kiko je boží, snad jednou dorazí i k nám, mám z Francie lak, rtěnku a burgundy stín a všechno miluju :) Na Colour Pop recenzi se těším a NYX rtěnky jsou celkově boží, soft matte lipcreamy mám dva a zbožňuju je.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!