MENU

neděle 3. července 2016

beauty rady mému mladšímu já...

krásnou neděli vám přeji! v dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o rady, které bych dala svému mladšímu já, co se líčení nebo péče o pleť týká, protože jsem se před lety dopouštěla věcí, na které bych nejraději zapomněla :D v některých bodech ale určitě nebudu sama, nebo se mýlím?!

#1 Netrhej si to obočí! se svým obočím bojuji dlouhé roky... vždy bylo hodně husté (díky tati!), tmavé a nevěděla jsem si rady s jeho tvarem, takže mé mladší já nenapadlo nic jiného než si ho vytrhat na nejužší možný tvar. když dnes vidím fotky dokonce i ze začátků mého blogování, klepu si na čelo a říkám si, jak jsem si mohla myslet, že tohle vypadá dobře. hrůza, já vím! dnes už to s pinzetou nepřeháním a dokonce jsem se ho konečně naučila vyplnit tužkou a řasenkou na obočí, aby vypadalo přirozeně.
#2 Odlič se! s touto neřestí bojuji dodnes, to se rovnou  přiznám, nicméně před lety jsem pojem odličování asi vůbec neznala. dříve jsem tolik make-upu nenosila, dnes už mi to moje pleť ani jednou nepromine, jestliže se neodlíčím. ráno se probudím s milionem pupínků a říkám sama sobě, jestli mi to za to vážně stálo... vím, že je to otrava, ale odličování skutečně nepodceňujte, vaše pleť se vám odmění. já se to také budu snažit dodržovat :)

#3 Kajalová tužka na vnitřní lince není vrcholovým líčením! mezi první produkty, které jsem používala, byla kajalová tužka na spodní oční linku. tu jsem na oči nanášela takovým způsobem, že by si mě dneska někdo mohl i splést s horníkem. neříkejte mi, že jste to nedělali také. asi proto dnes už po černé kajalce sahám jen sporadicky, protože to ještě zvýrazňuje mé malé oči.

#4 Nech ty pupínky! nikdy jsem vyloženě netrpěla na akné, ale problém je ten, že svůj obličej dokážu šíleným způsobem "roznípat" a byť jsem na obličeji měla třeba jen jeden pupínek, nešetrným mačkaním si vytvářím jizvy. tenhle bod také souvisí s tím předešlým, jelikož kdybych o svou pleť lépe pečovala, neměla bych co mačkat a bylo by po problémech.

#5 Vyper si ty štětce! pamatujete si, že byste kdysi dávno své štětce prali nebo nějakým jiným způsobem čistili? možná šlo jen o štětcem na pudr, který byl stejně hrozný a šíleně hrubý, ale přesto! já tedy rozhodně ne a když se za tím ohlédnu, je to fakt docela hnus. a to nemluvím o všech těch pěnových aplikátorech na stíny, které po nějaké době hrály všemi barvami. vím, že ani dnes nejsem úplně vzorná a mé štětce by rozhodně potřebovali častější praní, ale několikrát do měsíce si na to čas udělám.


a jakou radu byste svému mladšímu já dali vy?
dělali jste nějakou z těchto věcí?


15 komentářů :

  1. Tak to jsem se pobavila. :-D Mám to stejně! Především to obočí, ach jo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, musíme se z toho jedině poučit :)

      Vymazat
  2. Já jsem naštěstí se svým obočím docela spokojená. Černá tužka byla také jeden z prvních produktů, které jsemzačala používat, ale používám doteď. Naopak mi přijde, že tužka hezky oči zvýrazní a je to pro mě základ. :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. samozřejmě, že když člověk s černou tužkou umí zacházet, líbí se mu to a nemá malé oči, které to ještě zmenší, tak je všechno v naprostém pořádku :)

      Vymazat
  3. To je super článek :D Mně se chce naštěstí při trhání obočí brečet, takže to nikdy nepřeháním a trhám jen to opravdu nejnutnější a naštěstí jsem se svým obočím spokojená. Ale jo, štětce bych měla vyprat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsi šťastný člověk! :)

      Vymazat
  4. Jo, to nešťastný nípání pupínků, měla jsem to stejně tak, do každýho jsem se vždycky pustila tak šíleným způsobem. A oči orámované černou tužkou, čím tlustší linka, tím lepší..no, co k tomu říct, tohle období měla spousta z nás, ještě, že už je pryč:-D

    OdpovědětVymazat
  5. To obočie máš teraz nádherné, ja som vždy mala husté obočie a nikdy mi to nevadilo a teraz, keď to ešte prišlo do módy, som oveľa radšej, že mám také obočie ako mám. Ja by som samej sebe aj teraz povedala, nech sa starám o svoju pleť. Ja totiž nenosím žiadny makeup, ale taktiež nemám žiadnu "skincare" rutinu na ošetrovanie pleti a to si myslím, že je chyba. Jednoducho existuje toľké množstvo produktov na to a na hento, že sa v tom nevyznám a neviem, čo si mám kúpiť skôr - a tak si nekupujem nič. Toto leto by mohol byť dobrý začiatok, aby som si urobila trochu prehľad, ale zase, aby som neminula milióny na krémiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš pravdu - produktů je šílený přehršel, ale zkus se třeba poradit s nějakým odborníkem a nějaké vyhovující produkty určitě najdete :) já to dělám tak, že prostě testuji a testuji. pleť mi sama odpoví, zda jí to vyhovuje.

      Vymazat
  6. Já jsem uplně bod 4 a mám to dodnes!! :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych si za to vždycky urazila ruce! :(((

      Vymazat
  7. Obličej si umyji i když jsem totálně dead, protože vím, že by se mi to ráno nehorázně vymstilo. :) Kajalovou tužku jsem také používala roky a linky si teď udělám vážně jednou za čas. Aspoň to líčení zabere méně času. :D A praní štětců? Na to jsem nehorázný lenoch.. jednou za čas vyperu štětec na make-up a to je u mě co říct. :D O nípání pupínků mi ani nemluv! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom odličování bych si z Tebe měla vzít příklad :) hádám, že praní štětců nebaví asi nikoho :D

      Vymazat
  8. To je super článek! :D Já se také neodličuji, ale nepoužívám make-up, takže mi to nikdy nijak nevadilo. Ale vím, že bych měla i tak, třeba kvůli tvářence a bronzeru.
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!