MENU

úterý 7. června 2016

all about that glow

přeji krásný den! jak si užíváte to krásné počasí posledních dní? já už jsem myšlenkami v Říme, kam se chystám za měsíc. dnes si dáme jeden typicky letní look zaměřený na rozjasňování a metalický efekt.
rozjasňování zažívá obrovský boom a já jsem se tomuto trendu v líčení dlouho vyhýbala, protože mám mastnou pleť a lesk je to poslední, po čem toužím. stačí ale použít vhodný make-up (nejlépe nějaký s matným finishem, abychom zamezili lesku na celém obličeji) a s lehkou rukou rozjasnit místa, na které přirozeně dopadá světlo.

v tomto looku jsem se zaměřila hlavně na pleť - zdravě vypadající díky rozjasňovači a s nafignovaným opálením díky bronzeru. použila jsem nový High Glow Mineral Highlighting Powder od Catrice a bude to skvělá volba pro všechny, kteří hledají opravdu decentní "glow" nebo se s tímto trendem teprve seznamují. abych podpořila ten bronzed-goddess look, s bronzerem jsem nešetřila a oči doplnila o metalickou linku Colour Essence Eye Pencil v nádherném měděném odstínu Copper Bullion. aby těch metalických efektů nebylo málo, (určitě jste si všimli, že se vrací i rtěnky s tímto efektem) na broskvovou rtěnku jsem také nanesla trochu rozjasňovače - bude působit metalicky, ale nebude to nic přehnaného.

POUŽITÉ PRODUKTY
- Revlon Colorstay make-up (odstín 150 Buff)
- Catrice Liquid Camouflage korektor (odstín 10 Porcellain)
- Catrice Luminizing bronzer (odstín C01 Shimmer Shade)
- Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder (odstín 010 Light Infusion)
- Maybelline Brow Drama řasenka na obočí (odstín Dark brown)
- H&M Beauty Colour Essence Eye Pencil (odstín Copper Bullion)
- L'Oreal Volume Million Lashes Extra-Black řasenka
- Rimmel Kate Moss rtěnka (odstín 38)

používáte rozjasňovače nebo je to krok, který v líčení vynecháváte?

6 komentářů :

  1. Na měsíc do Říma? Ty se máš! Sluší ti to! :-) Já teda rozjašnuji, miluju to. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne na měsíc, za měsíc! :D jen na pár dní, ale moc se těším :)

      Vymazat
  2. Povědený look, konturování zažívá velký boom ale já mu zatím nepropadla. Bronzer používám jen tak zlehka a rozjasňovač někdy, mám také mastnější pleť a tak ji nepotřebuji mít lesklejší ještě víc. Velmi mě zaujala tvoje linka, moc ti sedí.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny look! Rozjasňovače mám hneď tri, jeden povedala by som penový od Essence, ktorý je nič moc, ale má skvelú studenú farbičku na zimu. Potom mám z limitky od Catrice, ktorý je super! A samozrejme nesmie chýbať Mary Lou Manizer, ktorá mi príde taká teplejšia, takže super teraz, keď už som opálená :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som mala akurat dnes na jeden recenziu :) takze ano pouzivam denne :)


    Pozyvam na letni giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Super look! Rozjasňovače miluju a vůbec s nima nešetřím :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!