MENU

pondělí 23. května 2016

oleje na rty - Catrice vs. Clarins

pěkné odpoledne! za chvíli mě čeká kafe s kamarádkou a pořádný pokec, takže vám popřeji krásný a hlavně úspěšný začátek nového týdne s novou recenzí. 
oleje jsou hit! ať už je aplikujeme na vlasy, tělo nebo v tomto případě na rty. vyzkoušela jsem dva dost podobné produkty - jeden z drogérie a druhý z parfumérie a dozvíte se, který mi vyhovoval více. jedná se o Catrice Luxury Lips Intensive Care Gloss a Instant Light Lip Comfort Oil od Clarins.

už podle názvu si můžeme všimnout, že v případě Catrice se jedná "pouze" o lesk s přidáním arganového, jojobového a oleje z kamélie. je k dostání ve třech variantách, já mám číslo 010 - Spending All My Honey a dáte za něj něco okolo 100 Kč. konzistencí je velmi lehký, příliš nelepí, nemá téměř žádnou parfemaci a na rtech je opravdu příjemný. jestliže hledáte lesk, který vašim rtům dodá zároveň pocit pohodlí i hydrataci, víte, po čem sáhnout. olej od Clarins na druhou stranu seženete jen v parfumériích či online a jeho cena začíná na 425 Kč, takže to není zrovna levná záležitost. nicméně pokud hledáte něco, co vašim rtům dodá pocit luxusu, tohle bude ta nejlepší volba. je opravdu hutný, tudíž zpočátku hodně lepí, ale postupně se do rtů vpije a zanechává je perfektně hydratované. vždy, když jsem měla rty v šíleném stavu, olej od Clarins mi z té bídy pomohl. má naprosto fantastický aplikátor, který je jako ze sametu a oproti tomu od Catrice značně větší, a jelikož je to varianta "Honey" také po medu voní. ačkoliv se to nezdá, Clarins Lip Oil obsahuje 7 ml produktu, kdežto Catrice Gloss jen 3 ml, takže ve finále tam tak propastný rozdíl v ceně není.
moje volba padá jednoznačně na Instant Light Lip Comfort Oil od Clarins, kterému zatím nic nesahá ani po paty. v tomto případě platíte za to, co skutečně dostanete a já si každičké použití nesmírně užívám. ostatně to je vidět!


co vy a oleje na rty?
máte tip na nějaký další?

3 komentáře :

  1. Oleje na rty vůbec nepoužívám, o tom od Clarins vím, ale že má i Catrice olej, to vůbec nevím.. :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Mám Clarins, je úžasný, přesně jak píšeš. Zakoupila jsem si tuhle nějaký olejíček od Essence v limitce, hezky rty zabarvil, ale nedá se to srovnávat. Pak jsem zakoupila další Essence, který je teď ve stálé kolekci, ale hrůza. Prostě na Clarins nic nemá a brzy budu potřebovat další. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. pozrela by som si aj fotku ako vyzerá na perách, lebo som ešte o takomto produkte nepočula :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!