MENU

pondělí 2. května 2016

oblíbenci duben/2016

zdravím a doufám, že jste si užili prvomájovou neděli a dostali tu nejsladší pusu :) máme tu květen, zkouškové klepe na dveře, ale čeká nás už snad i spousta slunných dní. aby vám neuniklo nic nového, sledujte Kosmetický šuplík i na facebooku tady.
DÍVKA VE VLAKU - za duben jsem přečetla hned dvě knihy, ale Dívka ve vlaku mě teda naprosto dostala! až do poslední chvíle vlastně člověk neví, jak to dopadne a nutí ho to číst dál a dál. pokud vás baví romány s kapkou detektivky, tahle kniha roku 2015 si rozhodně zaslouží vaši pozornost.

LEE STAFFORD OCHRANNÝ SPREJ NA VLASY - celý název tohoto produktu zní docela krkolomně; Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist (uf!) a je určený k tepelné ochraně vlasů ať už od fénu, žehličky nebo kulmy. podpoří rovnost při žehlení, nicméně se dá bez problémů použít právě i na vytvoření vln. vlasy ochrání před vysušení, tepelným poškozením a dokonce i před znečištěným ovzduší, to je docela zajímavý! obrovské plus má za nádherou vůni, která funguje jako vlasový parfém.

URTEKRAM KONDICIONÉR VE SPREJI - tahle značka mě lákala hodně dlouho a konečně jsem se dostala k vyzkoušení řady s kokosem. bezoplachový kondicionér mi vyhovuje právě tím, že tenhle skok můžu vynechat ve sprše, pak pouze nastříkat a rozčesat. sice jsem se těšila na nějakou nádhernou vůni kokosů, která se tedy nekonala, nicméně nemůžu mu odepřít fakt, jak skvěle funguje. vlasy se výborně rozčesávají a nezanechává vlasy slepené či zatížené jako jiné bezoplachové péče. 

ZIAJA PLEŤOVÉ TONIKUM - v posledních měsících zažívám obrovskou lásku k pleťovým tonikům. nikdy jsem je příliš nepoužívala, avšak v poslední době jsem omezila peeling (velmi dlouho jsem obličej obrušovala i každý den a to rozhodně dobré není...) a právě přidala pravidelnou péči v podobě tonik. ráno přes líčením i večer po odlíčeni pleti si dopřeju chvilku a stažení pórů je opravdu viditelné, navíc mi pokožka připadá krásně čistá a svěží. postupem času si všímám, že si to hodně pomáhá a to například se začervenáním pleti z každodenního peelingování nebo s produkcí mazu, která se tím hodně stimulovala, a teď začíná být poměrně v normálu. kupovala jsem si celou řadu Manuka Tree Purifying a víceméně jsem spokojená se všemi produkty, takže pokud by vás zajímala samostatná recenze, dejte mi vědět v komentářích.

HIMALAYA ČISTÍCÍ PLEŤOVÁ MASKA - jelikož mi došla má milovaná bahenní maska Sephora (recenze tady), musela jsem sáhnout do zbytku svých zásob a objevila jsem tuhle od značky Himalaya, od které mám i svůj oblíbený víceúčelový krém. je to klasické bahýnko, to vám na obličeji zaschne a vodou ho smyjete. má hodně intenzivní bylinnou vůni a navíc obsahuje malé částečky, tudíž si při smývání uděláte i jemňoučký peeling. pleť je po ní čistá a stažená, ale ne vysušená. není sice tak dobrá jako moje favoritka ze Sephory, každopádně je jí hodně podobná a navíc stojí jen zlomek ceny.


napište mi, co jste si v dubnu oblíbili vy, ať už je to kosmetika nebo ne :)


3 komentáře :

  1. Uplně jsi mě nalákala na ten Urtekram kondicionér :D. Zrovna v pátek sjem si objednávala věci z biooo, takže to vypadá na další objednávku. Celkově mě teď přírodní kosmetika nějak více zajímá.
    Himalaya produkty mi bohužel nesedí, zkoušela jsem pár věcí a nic z toho mi nevyhovovalo :(. A oblíbenců teď moc nemám, nějak nestíhám :/ ale teď mám super nový balzám na rty od Onest. Stál sice docela dost, ale je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  2. Z biooo mám taky pár věcí a tenhle kondicionér vypadá vážně moc dobře!

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  3. Urtekram jsem poznala ve Vídni, nakonec jsem šampon, co jsem tam koupila, věnovala do giveaway, protože jsem v té době měla šamponů habaděj. Je fajn vědět, že tuhle značku lze objednat z českého e-shopu :) Dívku ve vlaku se chystám přečíst hned jako první knížku po státnicích a hrozně doufám, že se mi bude taky tak líbit! Recenzi na Ziaju určitě udělej, to mě zajímá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!