MENU

neděle 17. dubna 2016

wishlist - knihy

zdravím, tento týden bude pořádný frmol - práce, spousta prací do školy, dvojitá oslava narozenin... za pár dní totiž budu slavit své dvaadvacáté narozeniny, šílený! v dnešním článku necháme kosmetiku stranou a zaměřila bych se na knihy. vždycky jsem měla kladný vztah ke čtení a díky nové práci mám překvapivě spoustu času na knihy, které mi dlouho v poličce kvůli škole jen ležely ladem. dala jsem dohromady několik titulů, které mě zaujaly díky doporučení ostatních nebo zajímavým anotacím.
MARIE KONDO; Zázračný úklid - tahle autorka rozpoutala obrovský boom v uklízení díky své radikální metodě. zastává názor, že bychom si doma měli nechávat pouze takové věci, které opravdu milujeme a těch ostatních se nemilosrdně zbavit. nikdy jsem nebyla úplně pořádná (moje sestra by vám mohla vyprávět...) a nevěřím, že by ze mě tahle kniha udělala nového člověka, každopádně by mě její rady určitě mohly něčím inspirovat.

JENNIFER NIVEN; Všechny malé zázraky - o této knize jsem se poprvé dozvěděla od známé youtuberky Zoelly. Všechny malé zázraky zmiňovala ve svých měsíčních oblíbencích a podle anotace to zní jako příjemný romantický oddychový příběh. takový bude na dlouhé chvíle v práci naprosto perfektní!

JANA VLKOVÁ; Květinová kuchařka - nebudu lhát, že jeden z důvodů pro koupi Květinové kuchařky jsou neuvěřitelně nádherné fotografie. v neposlední řadě jsou květiny v kuchyni poslední dobou poměrně velkým hitem a ráda bych se naučila, kterou rostlinkou své jídlo mohu ozdobit a dodat mu úplně jiný rozměr. pokud můžete prohlédněte si alespoň ty dechberoucí fotky!

COLM TÓIBÍN; Brooklyn - pokud sledujete filmovou scénu tak víte, že filmová adaptace tohoto díla se objevila v nominacích na Oscary a to už přece svědčí o určité kvalitě, no ne?! 

AŇA GEISLEROVÁ; P.S. - kdo by nemiloval tuhle úžasnou múzu s ryšavou hřívou... kniha složená z deníkových zápisků samotné Ani zachycují (ne)všednost každodenního života a je doplněna o překrásné ilustrace její sestry Lely. P.S. tyto povídky byly před pár lety mimo jiné i součástí časopisu ELLE.

GILLIAN FLYNN; Temné kouty - ne vždycky je nálada na něco romantického. pro takové případy se chci vybavit pořádným thrillerem a ráda se spolehnu na Gillian Flynn, která se se svou Zmizelou dostala na čela čtenářských žebříčků. Temné kouty se nesou v trochu jiném duchu, ale opět čekám pořádnou pecku.


a co momentálně čtete vy?
a nezapomeňte na GIVEAWAY!


4 komentáře :

  1. Vsechny male zazraky si chci take precist :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny malé zázraky je naprosto úžasná kniha, ale pozor na anotaci. Tedka v sobotu jsem tu knížku dočetla a od tý doby nejsem schopná začít nic jinýho, jak mě ta knížka dostala. Sice je tam romantický příběh, to jo, ale určitě bych neřekla, že je to oddychovka. Nechci prozrazovat nic víc, protože tim bych prozradila úplně všechno :D. Rozhodně doporučuju si přečíst, pro mě momentálně jedna z nejlepších knih, co jsem letos zatím četla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow, no tak to jsem neskutečně zvědavá :) anotace teda pořádně klame!

      Vymazat
  3. tak dlouho jsem chodila kolem Ani Geislerové, až jsem si ji koupila :D a rozhodně nelituji!! tak skvělou a vtipnou knížku jsem už dlouho nečetla! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!