MENU

středa 2. března 2016

oblíbenci únor/2015

pěkné dopoledne, máme tu březen a s ním by mohlo přijít už i jaro, co říkáte? v pravidelné rubrice oblíbenců vám dnes ukážu, co jsem si během února zamilovala.
ORIGINAL ATOK REGENERAČNÍ KRÉM - vždy mě potěší, když objevím nějaký skvělý produkt méně známé značky a navíc když se jedná o český výrobek. v tomto případě jsem si velmi oblíbila regenerační krém s tea tree od Original Atok, který jsem dostala k Vánocům. je určený hlavně na problematickou a aknózní pleť a svými pleť má regenerovat, zklidňovat a udržovat její přirozenou vlhkost. doporučila bych ho hlavně na noční použití, protože je opravdu hutný a mastný. zprvu jsem se bála, aby to pro mou mastnou pleť nebylo moc, ale ta si posledních pár měsíců žádná pořádnou hydrataci po použití všech těch produktů, které se snaží mastnoty zbavit, v kombinaci s mrazy, a vysušují ji. ráno je pleť krásně hydratovaná a pupínky se mnohem rychleji hojí. jsem z něj vážně nadšená!

UMA FIXAČNÍ PUDR - po hodně dlouhé době jsem se vrátila k používání pudrů a na mnohá doporučení jsem sáhla po kompaktním pudru od UMA Cosmetics, která se dá sehnat v drogériích Teta. výhoda těchto transparentních pudrů bez pigmentu je, že nijak nezmění odstín vašeho make-upu a působí přirozeněji. aplikuji ho hlavně na místa, kam nanáším korektor, takže pod oči, brada, čelo a nos. vůbec ho na pleti nepoznáte, pouze vytvoří krásný sametový finish a vyzmizíkuje póry. za jeho vlastnosti a skvělou cenu ode mě má palec nahoru.

SIGMA F82 ROUND KABUKI ŠTĚTEC - tenhle štětec jsem kdysi dávno používala na make-up, ale postupně jsem na něj úplně zapomněla a objevila jsem ho až teď a kupodivu na nanášení tvářenky! štětce značky Sigma jsou nesmírně kvalitní a i po letech používání je stále jako nový (až na tu sedřenou rukojeť :D). štětiny z něj vypadávají opravdu minimálně a se syntetickými vlákny se mi prostě pracuje mnohem lépe než s těmi přírodními. 

BOURJOIS LA LAQUE LAK NA NEHTY - o téhle krásce jsem vám básnila už v samostatném článku a na nehtech už nechci nosit nic jiného!

ENGLISH TEA SHOP WHITE TEA - před nějakou dobou jsem se zbláznila do kávy, nicméně čaji zůstanu navždy věrná a po dlouhé době jsem narazila úžasný čaj po chuťové stránce. hodně se podobá klasickému zelenému čaji, ale je jemnější a sladší. svou ranní rutinu si bez čaje už nedokážu představit. jaký je váš oblíbený čaj?


co jste si v únoru zamilovali vy?


4 komentáře :

  1. Zaujala jsi mě s tím lakem, který má navíc opravdu nádherný odstín! Já měla v únoru oblíbenců hodně, od šamponu po pleťové sérum a olejíček. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sigma štětec ti závidím, ještě žádný nemám a rozhodně bych nějaký chtěla :D a lak je super, já nosím podobné odstíny skoro pořád. Já si teď hodně oblíbila hlavne Chocolate bar a tartelette paletky :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten štetec a čaj ma zaujali asi najviac ! :) Krásny obal má čaj ♥
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Tak pudr od Umy musím vyzkoušet jako další, měla jsem tenhle bílý od Essence a taky vůbec nebyl špatný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!