MENU

čtvrtek 24. března 2016

comfort zone

přeji vám krásný čtvrtek! před námi je prodloužený víkend, který opět strávím s rodinou, tak doufám, že konečně se ukáže to pravé jaro, abychom si užili i nějaký ten výlet. teď už ale zpátky k dnešnímu článku, ve kterém vám chci ukázat hned několik nových produktů v akci, hlavně úžasnou paletku od wet'n'wild!
paletka s názvem Comfort Zone mi učarovala už dávno, sháněla jsem ji všude možně, každopádně nechtělo se mi za ni dávat nějakou směšnou sumu. nakonec se ke mně dostala díky kamarádce, která byla v USA a tuhle krásku mi dovezla. najdete v ní osm nádherně pigmentovaných stínů a samotná paletka vám napoví, kam který stín nejlépe nanést. kvalita těchto stínů, které se v Americe prodávají běžně v drogérii za pár dolarů, je dechberoucí! kromě paletky bylo tohle líčení i premiérou ve zkoušení minerálního make-upu Lily Lolo. tady už to velké ódy nebudou. ačkoliv jsem četla, že i s tímto typem make-upu se dá dosáhnout vyššího krytí, nezadařilo se. měla jsem pocit jako bych na pleť nanášela pouze pudr a krytí bylo téměř nulové, takže musel nastoupit můj oblíbený korektor od Catrice. výsledný efekt je příjemný, protože na pleti není nic cítit. jestliže máte nějaký speciální tip, jak na minerální make-up, tak se s ním! :) premiéru měla i báze pod make-up od Revlonu Photoready Primer + Antishine ve velmi zvláštním provedením, protože se jedná o tuhý primer, který se nanáší houbičkou. je krásně jemný, výborně se nanáší a póry bezvadně vyzmizíkuje. bude skvělý na občasné použití, kdy chcete, aby vaše pleť vypadala bezchybně, ale vyhnula bych se každodennímu používání, protože hodně pleť ucpává a mastí, což je přímo úrodná půda pro vznik pupínků. na rtech mám novou rtěnku od Astor Perfect Stay Fabulous All In One (to je název!) v odstínu 301 - For Fun. pro mě je to velký nezvyk, protože preferuji hlavně matné rtěnky, nicméně pro ty, kteří vyhledávají spíše hydratační rtěnky, to bude skvělá volba.

Comfort Zone je neskutečná paletka a vyhraje si s ní člověk preferující tlumené líčení v zemitých barvách i milovník výrazných a dramatických looků!


9 komentářů :

  1. Líčení se ti moc povedlo! Na tuhle paletku jsem už slyšela spoustu chvály. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné líčení!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné líčení ♥, užij si svátky s rodinkou :).

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle paletka je opravdu krásná, od Wet'n'wild mám doma jednu rtěnku, ale tu jsem ještě nezkoušela, tak jsem na ní zvědavá :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, tobě to ale sluší! Musím říci, že ta paletka je pro tebe jako dělaná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Líčení se Ti opravdu povedlo, moc Ti to sluší :) A ten vzoreček Lily lolo mám taky :) Než mi ale přišel, čekala jsem ho trochu větší :-/

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné líčení:) Ta paletka vypadá vážně prakticky a jestli je tak kvalitní jak popisuješ, musí být radost s ní pracovat:) Taky rtěnka od Astro vypadá naprosto dokonale!

    NATYSPACE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!