MENU

středa 24. února 2016

kosmetické jednorázovky #5

pěkný večer, venku dnes byl neskutečný blázinec - sněhová vánice se střídala se slunečnou oblohou a já bych už spíše uvítala jaro. hned se vrhnu na dnešní článek a budou to po delší době opět kosmetické jednorázovky, protože se mi tu sešlo několik produktů, které mi úplně nevyhovovaly a chci vám tedy říct proč. jdeme na to!
#1 L'Oreal True Match make-up - u tohoto make-upu jsem si asi tolik přála, aby mi vyhovoval, až se stal naprostý opak. není to naše evropská verze, ale je dovezený z Ameriky, tudíž vám neřeknu kolik toho má společného s tím, který najdete v našich drogériích. má hodně tekutou konzistenci, což mám velice ráda, skvělý odstín a také poměrně slušně kryje, to jsem ani nečekala. bohužel se mi během dne z pleti postupně vytrácí a po několika hodinách už opět vykukují nedokonalosti či začervenalá místa. na mastnou pleť ho tedy doporučit nemůžu a v tomhle případě mě to obzvlášť mrzí, že jsme si nesedli.

#2 Revlon Dramatic Definition řasenka - tahle řasenka se ke mně dostala nedávno, nicméně láska na první použití se nekonala a pochybuji, že se to časem nějak změní. má drobný gumový kartáček a to byl také důvod, proč jsem po ní sáhla. většinou si s gumovými kartáčky velmi rozumím, tady se každopádně žádný zázrak nekonal. neříkám, že je špatná, ale je jednoduše obyčejná. řasy vypadají přirozeně, nic dramatického. výrazné zahuštění řas nebo jejich prodloužení nečekejte, v tomto případě se nedočkáte. na druhou stranu, pokud hledáte právě něco takového, víte, po čem sáhnout.

#3 Alverde peeling s meruňkou a měsíčkem - na internetu jsem na tento peeling četla spoustu chvály a když mi došel můj oblíbený Dark Angels z Lushe, volba padla právě na něj. nakonec ho asi někomu podaruji, protože tohle není peeling pro mě. je hodně jemný, takže bych ho doporučila spíše někomu s citlivou pletí, kdo nepotřebuje tak intenzivní obrušování kůže. po použití není znát jakýkoliv rozdíl, je to na mě málo...

#4 Too Faced Melted tekutá rtěnka - jsem opravdu ráda, že tyhle tekuté rtěnky jsem si mohla vyzkoušet v malém balení za zlomek ceny, jelikož po téhle rtěnce asi příliš často sahat nebudu. vadí mi už samotný aplikátor, s kterým se mi produkt špatně nanáší a nechápu, jak se s ním dá precizně aplikovat tekutá rtěnka. jsem asi úplný nešika! neoslovil mě ani odstín; Melted Peony je taková neslaná nemastná růžová, která nevypadá příliš lichotivě, jestliže nemáte perfektně bílý chrup. raději zůstanu věrná klasickým rtěnkám.

#5 Estée Lauder Advanced Night Repair sérum - ani tady se nepřipojím mezi spokojené uživatele tohoto jinak hodně opěvovaného nočního séra. nechci tím říct, že špatné, pouze jsem během používání nepozorovala žádné změny - měla jsem pouze pocit ulepeného obličeje. možná je to tím, že zatím nejspíš nepatřím do cílové skupiny (je určeno hlavně proti stárnutí pleti), zatracovat ho rozhodně nechci.



a jaká byla vaše poslední kosmetická jednorázovka?
budu ráda, když mi dáte vědět, zda s těmito produkty máte také zkušenost :)



4 komentáře :

  1. Ani s jedním z produktů zkušenost nemám, ale třeba u toho Melted jsi mě překvapila, blogerky si ho hodně chválí. Já už ani nevím, co mi naposledy nesedlo, mám takovou průměrnou plet (normální až sušší) i pokožku, takže jsem člověk vhodnej i nevhodnej na testování kosmetiky, sedne mi skoro všechno, pokud to nemá blbou parfemaci nebo odstín, neštípe to nebo tak podobně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel... v tom je ale kouzlo kosmetiky, že každému vyhovuje něco jiného, no ne? :)

      Vymazat
  2. True Match som ešte pred pár rokmi skúšala a nebola som spokojná, efekt bol rovnaký, ako popisuješ, strácal sa s pleti a tým pádom vytváral fľaky, farbu zmenil počas dňa takže som bola miesto hnedej oranžová a síce pekne kryl, ale vyhádzala som sa z neho.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že nejsem jediná!

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!