MENU

pondělí 15. února 2016

empties 01/16

přeji krásné pondělí! víkend jsem po hodně dlouhé době strávila s rodinou, protože zkouškové už je pomalu ale jistě u konce. příští týden mě tedy čeká ještě jedna zkouška, ty největší hrůzy už mám každopádně za sebou a můžeme začít nanovo v letním semestru :D dnes si dáme vypotřebované produkty za leden, poslední dobou se mi daří vyprazdňovat velké množství kosmetiky, tak mám radost :) také jste rádi, že produkty pravidelně spotřebováváte?
bebe čistící pěna - o této pěně jste si mohli přečíst už v mé TOP 10 z pečující kosmetiky pro rok 2015, takže tu nebudu znovu rozebírat, že je opravdu příjemná. používala jsem ji hlavně na to, abych obličej "předmyla" před samotným odlíčením. zní to docela bizarně, ale nevypotřebuji aspoň tolik micelární vody a tamponků na odličování. u nás ji asi neseženete, podívat se po ní budete muset v Německu.
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? určitě ANO

Missha hydratační krém - vzoreček krému z řady Aqua Source jsem našla ve svém prvním Missha Boxu minulé léto. se svou mastnou pletí se hydratačních krémů dost bojím, avšak v tomto případě jsem byla naprosto nadšená. perfektně mi sedl, vzala jsem si ho s sebou na dovolenou do Řecka. tam pleť díky soli a sluníčku dostávala pořádně zabrat, takže to bylo to pravé ořechové. dobře na něj přilnul i make-up, proto nemám co vytknout a možná bych si dokonce pořídila i plné balení!
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, přesvědčil mě a na léto je vynikající

Oriflame masážní mýdlo - už si ani nepamatuji, kdy jsem se naposled myla klasickým tuhým mýdlem. nevěděla jsem, zda ho využiji, nakonec jsem mu tu šanci dala a je to šikovný pomocník. obsahuje malé peelingové částečky, tím pádem zabijete hned dvě mouchy jednou ranou - umyjete se a zároveň tělu dopřejete peeling a zbavíte se staré kůže. jsem velmi spokojená! malinko vysušuje, jelikož je to mýdlo, ale není to nic, co by tělové mléko nenapravilo.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? docela jsem si na něj zvykla, takže ANO

Catrice tekutý korektor - máme tu dalšího zástupce z TOP 10 za rok 2015, tentokrát z kategorie make-up. Liquid Camouflage si zaslouží každičké slovo pochvaly, protože si to jednoduše zaslouží. dovolím si říct, že lepší korektor jsem ani nevyzkoušela (a že jich už pár bylo...). už snad ani nechci jiný korektor, taková láska to je!
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? samozřejmě, že ANO! doma už mám další balení

Toni&Guy šampon + kondicionér - na to, jak jsem si zamilovala vzorečky tohoto šamponu a kondicionéru z řady pro poškozené, tak z plných balení už jsem tak nadšená nebyla. zaprvé mě neskutečně vytáčelo balení, které se mi hned po prvním použití rozbilo. šampon krásně pění, výborně myje a společně s kondicionérem krásně voní. na vlasech žádný rozdíl bohužel nevidím. možná jim trochu křivdím, nicméně se nekonalo takové nadšení jako když jsem je měla v malém balení.
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? MOŽNÁ, musela bych se hodně rozmýšlet

Bioderma micelární voda - to nejlepší nakonec? Bioderma je pro mě zárukou kvality, nikdy jsem s jejich produkty nešlápla vedle a jejich micelárka mě přesvědčila. s tímto balením (500 ml) si vystačím půl roku, což je pro mě zázrak. přes rok už nepoužívám žádnou jinou micelární vodu a zatím jí ani žádná na paty nešlape. odličuje na jedničku, nepálí v očích, pleť zklidní a hlavně nepění - s tím mám problém už u několikátého produktu tohoto typu a vůbec mi to není příjemné.
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? ANO, jakmile bude opět nějaké akce, jdu do ní


máte s těmito produkty také zkušenost?


8 komentářů :

  1. zajímavé tipy a pěkná recenze!
    Biodermu mám skoro dopotřebovanou a jsem s ní spokojená!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tekutý korektor Catrice jsem si hodně oblíbila, taky budu určitě kupovat znovu:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Korektor mám a je super, micelárka je moje stálice a vydrží věky :).

    OdpovědětVymazat
  4. Tá pena od Bebe ma zaujala a na Tony and Guy som čakala lepšie hodnotenie, takže si asi tieto produkty nekúpim. Nedávno som bola u kaderníčky a mala nejakú taliansku značku, žiaľ si už nespomínam na názov, ale tie produkty voňali tak úžasne kokosovo-vanilkovo, že som mala chuť ochutnať.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som rozmýšlala nad korektorom od Catrice, len v tej druhej verzii v kelímku :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten v kelímku mi bohužel vůbec nevyhovoval, takže ti mohu doporučit spíše tento :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!