MENU

sobota 23. ledna 2016

new in #68

přeji vám krásný sobotní večer a doufám, že se máte fajn. venku máme nádherná zasněžená panoramata, ale já si zimu užívám většinou spíše takto - pohledem z okna v teple domova. mrznout venku už tak příjemné není, o tom jsem se tento týden přesvědčila hned několikrát! dnes jsem tu s nákupy za poslední dny, týdny (měsíce?!?) a opožděně i s kosmetickými dárky, které jsem dostala k Vánocům.
nejen že jsem posedlá kosmetikou, poslední dobou k tomu přibývají i parfémy. o tom se můžete přesvědčit i na mém instagramu. ups... jednoduše mě nebaví se každý den vonět jedním a tím samým, to je snad pochopitelné :D k Vánocům jsem dostala můj nejoblíbenější-parfém-ever a to Lancome La Vie Est Belle, dále East Coast Club od Toma Tailora a nedávno jsem si pořídila ještě novou vůni L'Extase od Niny Ricci, která mi ve finále téměř vůbec nevoní. také se vám někdy stane, že vám parfém v parfumérii nádherně voní a když si ho koupíte jako by to byla úplně jiná vůně?!?
dalším dárečkem byly šampony Herbal Essences z řady Clearly Naked, která neobsahuje žádné silikony a barviva. voní nádherně a doporučila bych vám je, ale bojím se, že u nás je neseženete - my je kupujeme v Německu. krém z vánoční limitky od Yves Rocher s vůní vanilky jsem dostala od kamarádky a ta vůně je přímo omamná. děkuji, Janičko! :) od Baley tu mám jejich mýdlo ze zimní limitky Frozen Breeze a musela jsem si ho koupit, protože jsem ho používala u kamarádky a do té vůně jsem se zamilovala (vůbec bych se nezlobila, kdyby měli i parfém :D). sprchový gel Vanilla&Berries jsem také našla mezi dárečky a velké díky tím posílám mé úžasné Terezce <3 voňavý sprej grapefruit/malina značky beauticology jsme kupovali s maminkou v Douglasu a bude se skvěle hodit do kabelky. pokud jste četli poslední empties tak víte, že jsem musela doplnit zásobu těchto Veet voskových pásků na obličej, bez kterých se teď už neobejdu. 
jsem moc zvědavá na nové produkty Original Atok, které jsem také našla pod stromečkem - regenerační krém s tea tree a tonikum s propolisem. na doporučení Lu jsem si koupila transparentní pudr od UMA cosmetics a zatím jsem opravdu spokojená, časem vám o něm určitě řeknu více. už se vám někdy stalo, že jste si s někým dali ten samý dárek? :D musela jsem se smát, když jsem otevřela dárečky od Janičky a mezi nimi byla i tahle čokoládová maska od Montagne Jennesse, kterou jsem ji také koupila. posledním produktem je hojivý roll-on s tea tree od Saloos a tahle věc se vždy hodí, zvláštně pro člověka s nedokonalou pletí jako jsem já.


čím jste v kosmetice posedlí vy? jaký vánoční dárek vám udělal největší radost?
dejte mi vědět dole v komentářích a mějte se krásně :)


7 komentářů :

  1. Já mám na parfémy taky docela úchylku. :D Vždycky si v parfumerce nějaký vyhlídnu a pak ho tam chodím očuchávat do té doby, dokud si ho nekoupím. Momentálně asi nejvíc toužím po Black Opium od Yves Saint Laurent a po Rebelle fleur od Rihanny, ale zatím se držím, protože chci trochu spotřebovat ty parfémy, co už doma vlastním. Dříve jsem byla docela posedlá řasenkami a pořád jsem chtěla zkoušet nějaké jiné. Poslední rok mám doma maximálně dvě řasenky a jsem za to na sebe docela pyšná. :D A o vánocích jsem měla asi největší radost z elektronického kartáčku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čím jsem v kosmetice posedlá? Asi parfémy a pleťovou kosmetikou. A největší dárek mi udělal příspěvek na fotoaparát, z kosmetiky jsem bohužel nic nedostala. :-)
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
  3. Nedostupnost Herbal Essences mně štve už delší dobu, přitom bych tak ráda něco vyzkoušela..A souhlasím, že limitka Frozen Breeze voní božsky, tu vůni bych mohla čichat pořád:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Káji, ten roll-on od Saloosu seženu v drogerii nebo kde jsi ho kupovala ty? Doposud jsem používala na pupínky Sudocrem, ale on, pacholek jeden, vážně přestává po delší době fungovat :( Tak sháním něco jiného, s čím to budu střídat. Pudr od Umy vypadá moc dobře, stejně tak jako zbytek tvých novinek. Na parfémy jsem taky čím dál tím úchylnější, momentálně mám rozdělaných 5-6 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, dostala jsem ho k Vánocům, takže vůbec nevím :( nikdy jsem ho neviděla. také mám pocit, že když dlouho používám nějaký produkt, přestane pomalu fungovat, proto to dost střídám.

      Vymazat
  5. uh, toľko noviniek! Najviac ma zaujala tá čokoládová maska :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu Ti doporučuji - je vážně skvělá :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!