MENU

pondělí 18. ledna 2016

empties 12/15

pěkný večer! jak se máte? mé zkouškové se zatím nese v poměrně pozitivním duchu, tedy práce je stále dost, ale zatím vše vychází - měla bych zaťukat. tento týden mám jen jednu zkoušku a zápočet, takže se budu snažit také trochu věnovat blogu, protože mám nespočet nápadů, nicméně hodně málo času na jejich realizaci :) dnes doženu resty z předešlého roku, jsou to vypotřebované produkty, tentokrát za prosinec.
Missha odličovací ubrousky - na to, že odličování vlhčenými ubrousky vůbec nemusím, mě tyto velmi mile překvapily. byly dostatečně "mokré" oproti jiným odličovacím ubrouskům, takže jsem s nimi oční okolí nemusela tolik dřít (úplně to nesnáším!), každopádně by mohly být trochu silnější. díky inteligentnímu zavírání ani nevysychaly a využívala jsem je hlavně na cesty, kdy se mi s sebou nechtělo vláčet tamponky s obřím balením micelárky od Biodermy.
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? byly fajn, určitě ANO

Veet voskové pásky na obličej - nechápu, jak jsem bez těchto pásek žít!!! pokud vás trápí chloupky kdekoliv po obličeji, tyhle pomocníci vás jich zbaví. já je používám hlavně okolo obočí a ušetří spoustu času. nemůžu si je dostatečně vynachválit. jen pozor na lepidlo z pásek, to se bez speciálně napuštěných ubrousků, které jsou součástí balení (moc jich ale není), se z pokožky dostává docela špatně.
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? ANO, doma mám už nové

Diesel Loverdose parfém - další z mých parfémů už to má za sebou... přestože jsem si tuhle vůni objednávala naslepo, naprosto jsem se do ní zamilovala! jednu chvíli jsem snad ani nepoužívala žádný jiný parfém. patří do té "sladší" kategorie, hodně z ní cítím vanilku, takže v zimě nádherně zahřeje. no a nemá náhodou úplně úžasný flakón?!?
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? MOŽNÁ časem, momentálně mám jiné favority

Balea sprchový gel - opravdu mě mrzí, že tahle parfemace byla z limitované edice. je totiž naprosto úžasná, ostružiny a fialky. jejich sprchové gely ale povětšinou nemají chybu, za tu cenu dostanete spoustu muziky.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, jeho vůně mi učarovala

Balea maska na vlasy - už dlouho jsem nenarazila na nějakou pořádnou vlasovou masku. tuhle s vanilkou a mandlovým olejem jsem si koupila v naději, že objevím nějaký zázrak. no, zázraky se bohužel neděly a tahle maska na mé vlasy neměla vůbec žádný vliv, byla srovnatelná s nějakým obyčejným kondicionérem. malinkaté plus má za sympatickou vůni, avšak doporučit vám ji nemůžu.
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? NE


máte s nějakým z těchto produktů zkušenost?


7 komentářů :

  1. Ten sprchový gel jsme také měli, nádherně voněl! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tyto odličováky ještě neznám, ale miluji ty z Douglas nebo od Baley :) a na sprcháčích Balea jsem teď začala dost ujíždět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty z Douglasu mám také ráda, mají stejné zavírání :) s těmi od Baley už tak dobrou zkušenost nemám, většinou mi vyschly :/

      Vymazat
  3. Čo sa týka masiek na vlasy, tak tie z drogérie nie sú veľmi účinné, skús nejakú z profesionálnych vlasových značiek, cenovo sú niektoré dokonca porovnateľné s tými v drogérii, ale účinkami sú podstatne lepšie. Ja som mala Matrix Total Results a bola som maximálne spokojná.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  4. S maskou na vlasy Balea souhlasím, kromě příjemné vůně nevidím žádný benefit pro vlasy. A Baleácké sprchové gely mám ráda, vždycky objevím nějakou zajímavou vůni a navíc za pár korun:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Znám produkty od Baley, ale nezkoušela jsem je :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!