MENU

pátek 30. října 2015

kosmetické jednorázovky #4

krásné páteční odpoledne! dopoledne jsem strávila malou historickou exkurzí do krásného Görlitz a sama nevím, jak jsem z místního DMka mohla odejít s prázdnou. pořád nevím, jak se to mohlo stát :D
#1 Jordana linky ve fixe - když jsem dělala větší objednávku na stránkách Jordany, přidala jsem do košíku hned voje linky na oči ve fixe a to v hnědé a klasické černé. chyba! ty hnědé ještě zas tak strašné nejsou, jestliže pominu ten jejich šílený zápach, ale černou bych označila spíše jako parodii na černou. bohužel se žádné zázračné objevení skvělých linek neuskutečnilo a vám bych doporučila se jim vyhnout.

#2 Dermacol duo očních stínů - ačkoliv si je Lou z GetTheLouk velmi pochvaluje, pro mě jsou zklamáním. nevím, zda je to špatnými štětci nebo mnou nešikovností, nicméně je na víčko nanesu pouze s velkými obtížemi. ta barevná část na oku vypadá docela dobře pokud ji nanesu prsty, druhý stín je nepoužitelná křídovitá noční můra. navíc jsem si je musela pořídit hned dvakrát, protože než jsem je poprvé stihla vyzkoušet, spadly mi na zem a naprosto se rozsypaly. teď mám už druhé balení a ten světlý stín mám opět z půlky vysypaný.

#3 NYX tužka na oči - tahle jumbo tužka leží zapomenutá v mém kosmetickém šuplíku už několikátým rokem a vždy, když ji vytáhnu a snažím se jí dát další šanci, pochopím, proč jsem ji tam vlastně dala. mám odstín 608 Cottage Cheese, což je klasická metalická stříbrná, která by na víčku vypadala skvěle! to by tam nejdřív ale musela držet, nemazat se, klidně se totiž stane, že ten nádherný lesk se prostě vypaří nebo slije do vrásky a s tím moc parády neuděláte.

#4 Ryor matující krém - zprvu to vypadalo, že budeme kamarádi. postupně mou pleť začal matovat natolik, že byla suchá jako švestka! matující krém jsem tak musela vyměnit za hydratační. pleť po něm dlouho nepříjemně lepila a to také dost ztěžovalo nanášení make-upu. rozhodně se k němu už vracet nechci, takže mu budu muset najít adoptivní maminku.

#5 I Heart Makeup tvářenka - téhle koupě dodneška lituji. pomineme teď problematiku kopii Too Faced tvářenky, šlo mi spíše o to, zda tedy za něco bude stát, když je to prachsprostá napodobenina. v tomhle případě jsem snad měla vyhodit těch 250 Kč oknem, protože tvářenka je nepoužitelná. pigmentace nula, samá třpytka a pokud už tedy nějakou barvu na tváře nanesete, sedí na tváří a rozhodně nevypadá přirozeně. možná tím oknem nakonec poletí...


jaké kosmetické produkty zklamaly vás?


5 komentářů :

  1. To Dermacol duo je fakt šílený, zkoušela jsem ho u kamarádky a fakt nechápu, jestli má Lůca nějaký spešl balení nebo jsem tak neschopná, ale to nejde vůbec na oko nanést! Tvářenku mám origoš Too faced, přivezla mi ji sestřenka z Amériky a je skvělá, kopii nemám, nemůžu posoudit. Poslední dobou mě šíleně zklamal suchý šampon Isana, který doporučovaly několikrát Ultimate chic a nejvíc mě vydeptal olej na rty Balea, to je parodie na všechny kosmetické produkty v jednom :D. Po tom, co se mi podaří ho po půl hodině nanést na rty, se stejně nic nestane, ne, ne, ne a ještě jednou NE!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že nejsem jediná, kdo s tím duem má problém, hurá! :D o olejíčku jsem mluvila v minulých jednorázovkách, je fakt strašný :x

      Vymazat
  2. A já mám zrovna tu tužku od Nyxu na wishlistu :/ :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. mne zklamalo serum od la prairie. extremne predrazene a dela se mi z neho ekzem :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!