MENU

pondělí 26. října 2015

all about roses

pěkné odpoledne! i já jsem podlehla té bublině okolo nových essence paletek a dnešní look jsem vytvořila s pomocí All About Roses, která mě z nich zaujala nejvíce. stojí za to? 
paletka je podle mého opravdu povedená! pigmentace je to, čeho jsem se obávala nejvíce a zároveň mě také nejvíce překvapila. všechny stíny (5 třpytivých a 3 matné) jsou opravdu výborně pigmentované. dokonce i ty nejsvětlejší odstíny! jsou nádherně máslové, takže pouze nepatrně práší a dobře se blendí. jak napovídá název, barevně je paletka spíše do růžova, ale stále v nositelné míře. foťák to bohužel nezachytil moc dobře, ale dají se s ní vytvořit jemné kouřovky na běžné denní nošení. na rty jsem použila pouze matný lip cream stay matte nude barvy, taktéž od essence.
pokud tedy sháníte dobrou paletku za malý peníz, tohle je jasná volba! kvalitou bych si ji dokonce dovolila srovnat s high-end značkami. najdete ji hned ve čtyřech barevných variantách, proto věřím, že si vybere každý.

POUŽITÉ PRODUKTY
- L'Oreal Infallible 24H-Matte make-up (10 Porcelain)
- Estée Lauder Double Wear korektor (02 Light Medium)
- MaxFactor Creme Puff tvářenka (15 Seductive Pink)
- Maybelline Lash Sensational řasenka
- Milani Eyeshadow Primer
- essence All About Roses paletka očních stínů
- essence Stay Matte lip cream (03 Sofr Nude)


už ji také máte doma nebo vás neoslovila?


3 komentáře :

  1. Paletku mám a je fakt super :) krásné líčení :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. hezky nalicene, ale jeste mi chybi oboci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) se svým obočím neustále zápasím, takže ho momentálně nijak neupravuji.

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!