MENU

neděle 27. září 2015

Greece photodiary/part 3

přeji krásnou neděli, poslední část fotek z Řecka čeká na zveřejnění, tak doufám, že vás v tomto sychravém počasí alespoň virtuálně zahřejí :) a pokud jste tak ještě neučinili, zúčastněte se giveaway!
 piknik na pláži? ano, prosím!
 už vím, že mušle nejsou nic pro mě...
 jsem prostě kočičí máma
 půjčení skútrů a objevování okolí byl ten nejúžasnější zážitek! 
divoká plážička Sarakiniko - byli jsme tam jediní, takže neuvěřitelná romantika a úžasné vlny

2 komentáře :

  1. Ahoj ! :-) I já jsem kočičí máma, miluju je od jisté doby! :-)
    Dovolená vypadá luxusně! :-)

    Mimochodem, jsem ráda, že jsem opět našla nějakou známou tvář... :)) Obnovila jsem blog (dříve fashion-swotter a pak vendy.n, jestli pamatuješ :-) já si vzpomínám, žes byla jedna s mých prvních čtenářek snad i) a nestačím koukat, co se v tom blogovém světě všechno změnilo...

    Zdraví Vendy

    www.vendulanovotna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!