MENU

čtvrtek 13. srpna 2015

Citrovital kapky

pěkné dopoledne! včera jsme s přítelem a mojí sestrou vyrazili na koupání ke krásnému horskému koupališti a to je zřejmě ta jediná možnost, jak tahle vedra přežít. jak tohle peklo zvládáte vy? dnes pro vás mám velmi zajímavou recenzi na produkt, který jsem objevila díky mé babičce. budete opravdu překvapeni :)
pamatuji si už jako malé dítě, že vždy, když mě cokoliv bolelo nebo mě trápil jakýkoliv neduh, babička pokaždé ze skříně vyndala její léčivé citrokapky, které údajně pomohou s čímkoliv. asi bych jim je znovu neobjevila, kdyby mi je při nedávné návštěvě, kdy jsem mimochodem nebyla vůbec nalíčení, nedala s tím, že tohle mi na pupínky rozhodně pomůže. upřímně jsem jim vůbec nevěřila, ale chtěla jsem babičce udělat radost, tak jsem si je vzala a vyzkoušela. babi, děkuju! Citrovital je zázrak!
a co jsou tyto kapky vlastně zač? jedná se o výtažek z grapefruitových jadérek, který má zvyšovat vitalitu a obranyschopnost organismu. mají obrovskou škálu využití - ničí bakterie, plísně, viry, parazity. pročišťují organismus a mají vysokou hojivou schopnost, takže se dají použít výslovně na celé tělo. dají se také pít naředěné ve vodě či nějakém jiném nápoji pro posílení imunity a jak by řekla moje babička "Už nikdy nebudeš nemocná!" :) já jsem si je ověřila v boji s akné. poté, co jsem vysadila hormonální antikoncepci, se mi pleť hodně zhoršila, ačkoliv se o ni pečlivě starám. bohužel mi to nedá, pupínky si mačkám a tím nadělám více škody nežli užitku. no, takže když už provedu něco takového, hned si na tamponek nanesu několik kapek Citrovitalu a jemně vmasírovávám na obličej. hned po několika minutách cítím úlevu a během jednoho či dvou dní nejsou po zánětu ani stopy. i ten nejhorší pupínek se během pár dní vytratí a nestačila jsem se divit, jaký zázrak jsem to (díky babičce) objevila. pleť nijak nevysušuje, vůní mi trochu připomíná Maggi, ale nic strašného to není. 

Citrovital kapky jsou můj nový svatý grál a mimo akné se dá použít i například na mytí vlasů, na hmyzí štípnutí nebo proti pocení nohou, což je teď v létě aktuální. pokud zapátráte na internetu, najdeme spoustu dalších možností, jak je využít. toto balení, které má 25 ml, vyjde přibližně na 130 Kč a vedle kapek by se měly prodávat i kapsle.


máte také nějaký osvědčený produkt/radu od své babičky? :)


4 komentáře :

  1. Sakra, já tyhle kapky s extraktem z grapefruitových semínek používám (jsou úžasné!) ale nikdy mě nenapadlo si je dát na pupínek. Děkuju za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem o tom neslyšela, ale zní to zajímavě! Já pooužívám ráda Teetree olej:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  3. Citrovital jsem také jednu dobu používala. Chci ti říct, že mám nový blog -> www.dollwithcoffee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. O týchto kvapkách počujem po prvýkrát, vďaka za skvelý tip. S akné mávam ešte občas problémy a ako sos pomocníka používam hlavne neminuteľný Sudocrem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!