MENU

sobota 4. července 2015

MAC Pro Longwear korektor

přeji krásné sobotní odpoledne! venku je nesnesitelné horko, takže se příliš nevzdaluji od bazénu a doplňuji tekutiny, protože mi tato tropická vedra moc dobře nedělají. jak jste na tom vy? 
tento korektor bude společně s jejich rtěnkami patřit k těm nejznámějším MAC produktům. chválu na něj slýchám ze všech stran, proto jsem se ho také konečně rozhodla vyzkoušet. jeho cena se pohybuje okolo 500 Kč za balení 9 mililitrů a dnes si můžete přečíst, zda je to podle mého produkt, do kterého se vyplatí investovat.
korektor seženete v kamenných obchodech, které jsou u nás pouze v Praze, a také na internetu. výběr odstínů je veliký, takže se vybere každý. odstíny jsou pak dále ještě rozřazeny jako NC pro ty, kteří mají žlutý podtón pleti a NW pro ty s růžovým podtónem. mě slečna v prodejně vybrala odstín NW 20, což v mých očích nebyla ta nejšťastnější volba. odstín na mě byl ještě před nějakou dobou moc tmavý a zdá se mi opravdu hodně do růžova, což u make-upů a korektorů nemám ráda. teď, když už mám trochu barvu od sluníčka, barva sedí trochu lépe, ale ten růžový podtón mi jednoduše nejde. na fotkách to tolik nevynikne, to už je potom vidět jen na "vlastní oči". konzistence je spíše tekutější a jedna pumpička vám bohatě stačí na celý obličej a to nepřeháním. často ho používám úplně místo make-upu na celý obličej, protože má dokonalé krytí, které jako majitelka nedokonalé pleti velmi oceňuji. zapracovávám ho klasickým kabuki nebo jakýmkoliv jiným hustým štětcem, protože tak dosáhnu toho nejpřirozenějšího možného finishe. dá se vrstvit, takže dokáže vytvořit pleť jako z photoshopu, ale je třeba mít opravdu lehkou ruku, jelikož může na pleti snadno vypadat nepřirozeně jako maska. hodně mi připomíná Dermacol Make-up Cover, jen je tekutější a samozřejmě dražší.
pokud se budeme bavit o výdrži, tak ta je skvělá. bez problémů se mnou dá celý den, ale samozřejmě se z pleti během dne lehce vytrácí. mám mastnou pleť a malinko mi zdůrazňuje těch pár suchých místeček, takže bych ho asi nedoporučila těm z vás, které trpí na suchou pokožku. co se mi ale nelíbí je balení, které je vrcholově nepraktické. lahvička je skleněná a já úplně vidím, jak mi jednou spadne a moje "pětistovka" skončí v koši. plast bych už i kvůli cestování ocenila více. také pumpička je šílená - nedá se udržet čistá a téměř vždy se mi povede vypumpnout šíleně moc produktu, takže hodně rychle ubývá!


mé pocity z něho jsou smíšené. věřím, že kdybych měla ten správný odstín, padli bychom si do oka mnohem více. určitě bych mu dala další šanci, protože za to krytí to stojí!


+ krytí; výdrž; výběr odstínů; konzistence
- balení; cena; zvýraznění suchých míst; nepřirozený efekt



vyzkoušeli jste tento nebo jiný MAC korektor?




4 komentáře :

  1. Mám ho taky a prakticky se vším souhlasím. Pumpička se moc nevyvedla a vytéká z ní zbytečně hodně produkty a taky je pořád špinavý, ale jinak jsem z něj nadšená. Používám ho jen pod oči a kruhy zakryje vážně skvěle :). Škoda, že ti vybrali špatný odstín. Já si nechala poradit a naštěstí mi vybrala dobře.. stejné problémy ale mívám pokaždé v Sephoře, kde mi vždycky nabízí tak o tři odstíny tmavší makeup nebo korektor :D. Proto už si raději vybírám sama..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to krytí je vážně na jedničku :) no, také si asi začnu vybírat sama, protože se mi to také nestalo poprvé :/

      Vymazat
  2. Já se schovávám doma a ven radši moc neee.:D Makeup vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!