MENU

úterý 23. června 2015

sleduji, sleduješ, sledujeme

zdravím! dnes mě čeká hodně náročný zápočet (zn. nervy na pochodu) a jestliže budu úspěšná, tak následně i jedna z posledních zkoušek v tomto semestru. zítra s přítelem vyrážíme na pár dní do Českého Krumlova, kam se neskutečně moc těším a také se modlím, aby nám vyšlo počasí. dnes bych se s vámi chtěla podělit o několik blogů, které mě v poslední době velmi baví a stojí za zmínku, i když je mnozí z vás určitě znají.
Linda, která blog píše, má velmi osobitý styl a její blog mi připomíná profesionální zahraniční blogerskou scénu, což se mi moc líbí a je to hlavní důvod, proč mě to k němu táhne. ve svých článcích se věnuje obrovskému spektru kosmetických značek a jsou doprovázené skvělou fotodokumentací. opravdu ví, o čem mluví a její looky mají šťávu. z českých beauty blogů bych Hi Lychee zařadila mezi ty nejlepší a Linda také nově točí videa, takže pokud ji neznáte (o čemž pochybuji :)), hned to napravte!
Kátin blog jsem začala sledovat začátkem tohoto roku a s každým článkem si ho více a více zamilovávám. kosmetický nadšenec si zde přijde na své stejně jako ti, které více zajímá móda, protože Káťa jednoduše ví, co jí sluší, ať už jde o líčení nebo outfit. její blog by si určitě zasloužil více vaší pozornosti.
kosmetických blogů je dnes už nepřeberné množství, ale Sasha a její blog rozhodně stojí za zmínku. její články pokaždé přečtu jedním dechem a objevuji tak stále nové produkty či recepty, seriály nebo knihy. nevím, čím to je, ale tenhle blog na mě působí obzvlášť sympatickým a pozitivním dojmem.
jestli mám nějakou girl-crush, je to bez jakéhokoliv váhání Dominika. jednoduše bych na ní mohla nechat oči. je nádherná, stylová a neskutečně inspirativní, takže vás její fotky z fitka dokáží donutit zvednout se ze židle a jít makat. ale nezoufejte! pokud milujete jídlo, tak budete z receptů, které vymýšlí společně se svou maminkou, naprosto nadšeni - jsou zdravé i nesmírně chutné.



jaké jsou vaše oblíbené blogy?




10 komentářů :

  1. Já rozhodně miluji Zuzku z Underthesheets :), rozhodně můj nejoblíbenější český beauty blog :). A z inspirativních blogů mám moc ráda Terezku z TerezaInOslo :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé děkuji, jsi zlatá! Já taky miluju Lindy blog, je vážně skvělá a jsem ráda, že začala točit videa. Rinu sleduji taky a moc mě její blog baví! A za sebe taky doporučuji Zuzku z underthesheets, která má podle mě jeden z nejlepších kosmetických blogů :). Potom mě taky baví blog Mii, Mila de Illusoire, Beauty Bellas a z fashion blogů mám nejradši Pavlínu, potom nově Dom by Dom :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš vůbec zač, Tvůj blog si pochvalu zaslouží! jojo, Zuzku sleduji už hodně dlouho, také je to skvělý a kvalitní blog :)

      Vymazat
    2. Holky vy jste zlaté! Vaše blogy mám strašně ráda, o to větší radost mi děláte :)

      Vymazat
  3. Tyto blogy neznám, každopádně děkuji moc za inspiraci, mrknu na ně :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak s Domčou to máme stejný :D je úplně úžasná a nádherná ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Domča je skvělá! Taky mám její instagram a blog hrozně ráda :-). Tak samo jako Rinu :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, děkuju moc!!! :))) to je tak hezký od vás :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dvě znám, dvě ne...a přidávám do sledovaných :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé Kájo, ty jsi mi udělala takovou radost! Moc děkuju <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!