MENU

středa 20. května 2015

what is in my bag?

krásný večer! zápočtový týden je v plném proudu, mé nervy na pochodu a zkouškové klepe na dveře, co víc si člověk může přát?! :D ale dnes jsem zvládla jednu ze zkoušek, tak mě to alespoň motivuje k další práci :) a jak se školou momentálně válčíte vy? dnes vás nechám nahlédnout do mé kabelky, protože tyto články ráda čtu i u ostatních blogerek. 
na kabelky mívám dost velké nároky - musí být velká, nejlépe černá, na rameno a se stříbrným kováním, protože od zlaté pomalu nějak upouštím. těmto kritériím momentálně vyhovuje bucket bag, kterou jsem sehnala v F&F. poslední kus, ve slevě a čekal jenom na mě, to musel být osud. vše se do ní vejde (teda skoro všechno) a díky jejímu zavírání pomocí šňůrek se nemusím bát, že by se mi někdo dostal dovnitř. je prostě skvělá! přiznám se, že jsem velký bordelář a v kabelce mi vládne jeden velký chaos. díky článku jsem si v ní udělala zase trochu pořádek a co s sebou tedy nosím? stejný článek jsem dělala před třemi roky, najdete ho tady.
peněženka - asi nejdůležitější položka je peněženka. ta je trochu infantilnější, ale té kočičce se prostě nedalo odolat a stála 45 Kč! uvnitř klasiky doklady, spousta účtenek a karta, protože u sebe nerada nosím hotovost.

mobil -  další věc, bez které se neobejdu, je samozřejmě mobil. už nějaký ten pátek vlastním LG Optimus L9 v bílé variantě a jsem s ním velmi spokojená. 

klíče - třetici těch nejdůležitějších věcí v kabelce uzavírají klíče, které v kabelce pokaždé hledám jako blázen. 

brýle + pouzdro na brýle - když ráno nestíhám, sahám místo čoček po brýlích. dříve jsem je neměla ráda a nosit jsem je nechtěla, dnes už je považuji i za určitý druh módního doplňku. navíc jsem si vybrala skvělé obroučky značky Levi's, které nikdy nevyjdou z módy!

sluneční brýle - blíží se nám léto a mé citlivé oči potřebují ochranu před sluncem. tyhle cat-eye jsou z Reserved a naprosto jsem si zamilovala jejich stříbrné detaily.

organizér na kartičky - jelikož mám asi tak milion věrnostních kartiček z různých obchodů a nemohla jsem je už všechny nosit v peněžence, dostala jsem od kamarádky tenhle krásný organizér s motivy Paříže. děkuju, Kačenko! 

diář - co si nenapíšu, jako by nebylo! milovník koček se ve mně nezapře :)

penál - tento roztomilý penál jsem si pořídila na ebay a je naprosto ideální, protože se do něj vejde pár propisek, tužka a zvýrazňovače.

iPod - dříve jsem hudbu poslouchala opravdu často, teď už o dost méně, ale stejně mě to vždycky nakopne. tento iPod Nano už patří do applovského důchodu, ale stále mi dobře slouží.

kniha - když mám volnou chvíli, ráda si otevřu knihu a krátím si čas čtením. nevím proč, ale knihy si více užívám, když je čtu déle. co z nich člověk má, když je přečte za týden?! :D :)) momentálně čtu Divočinu a určitě se o ní dozvíte více v dalším knižním okénku.

parfém, balzám na rty, antibakteriální gel - jediné kosmetické věci, které nosím v kabelce, protože když jsem s sebou nosila kosmetickou taštičkou s pudrem, korektorem atd, stejně jsem ji ani neotevřela. parfém je miniaturka mé oblíbené vůně Sí od Giorgio Armani, balzám na rty s vůní malin od Yves Rocher a antibakteriální gel Bath&Body Works když si během dne nemohu umýt ruce.

voda - dodržování pitného režimu je pro mě oříšek, ale tahle krásná flaška mi s tím pomáhá a nemám ji od nikoho jiného než od mé nejlepší Kačenky, stejně jako organizér na kartičky. 

kapesníčky - znáte to, když je nejvíce potřebujete, zrovna u sebe žádné nemáte. alespoň mě se to děje pořád!


a co nosíte v kabelce vy?
potrpíte si na pořádek nebo jste bordelářky jako já?




7 komentářů :

  1. Říkáš cat eyes sluneční brýle v Reservedu? Právě tenhle typ brýlí sháním, tak tam mrknu, díky za tip! A ta bucket bag je úžasná, poslední kus, to byl fakt osud :) Tahám v kabelce vesměs stejné věci jako ty, mínus dioptrické brýle plus krém na ruce. A taky tam mám pořád bordel :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že nejsem sama :x :D

      Vymazat
  2. Bez mobilu, klíčí, vody a peněženky snad nikdy nikam nejdu s kabelkou to tam mám vždycky když si ji někam beru!
    Ale jakože bych to tam měla nějak hezky uspořádané tak to nikdy vždycky to tam nahážu, že i když tam mám 5 věcí tak to hledám hodinu:D

    OdpovědětVymazat
  3. S tými okuliarmi to mám podobné, tiež som sa im dlhšie vyhýbala, ale nedávno som si kúpila nové, ktoré sa mi veľmi páčia a sedia mi, takže ich nosím vcelku rada a neviem, preniesla som sa cez blbý predsudok, že kto nosí okuliare je menej atraktívny, pretože tomu tak podľa mňa vôbec nie je, nech si hovoria zlé jazyky čo chcú, je to vždy o sile osobnosti. Knihu so sebou nenosievam, ale hodila by sa, to veru hej. Ja nosím ešte umelé slzy - očné kvapky, zídu sa občas.

    OdpovědětVymazat
  4. pekne penezenky a penal:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že jsem tu kabelku v F&F neviděla, protože bych si ji 100% koupila a zase si potom stěžovala, že jsem utrácela! :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
  6. akurát som dneska čítala u jednej blogerky ako jej odišiel notebook, kde si píše všetky stretnutia a poznámky....človek si už tak navykol na techniku...no neni nad diár, super je, že môžeš zalistovať do budúcnosti a vybaviť si niektoré okamihy...:) inak krásna kabelka..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!