MENU

středa 22. dubna 2015

week in photos #69

pěkný večer! máme za sebou několik krásných jarních dní a na mě to má jedině pozitivní účinky, co na vás? sluníčko mi pomáhá překonávat všechny ty chmury a včera se mi dokonce zadařilo natolik, že jsem uspěla na pracovním pohovoru a získala nové místo, z které jsem nadšená. teď už si prohlédněte fotky z posledních dní a já se půjdu pomalu chystat do postele :)
 dobroty z Marks&Spencer, co od nich máte rádi vy?
 víkend v Praze dopadl přesně takhle no...
 maminčin velikonoční bochánek
 nejlepší! <3
 nové kousky v šatníku
 poslední číslo Harper's Bazaar se hodně povedlo
 láska na první pohled... nebo nalakování?!
 neodolala jsem a koupila jsem si letos první lusky - mňam!
 prostě veget
rozhledna Císařský kámen - nádherný výhled, jen ten můj strach z výšek :D



1 komentář :

  1. Krásné fotky :-). To kešu máslo z M&S jsem měla a moc mě nenadchlo, přišlo mi hroozně přeslazené, více mi chutná arašídové :-)

    http://myhumblejournal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!