MENU

pondělí 23. března 2015

week in photos #68

hezký večer! jak jste zahájili nový týden? já jsem se před malou chvilkou vrátila z narozeninové večeře s mojí sestřičkou, kde jsme si náležitě pochutnali a teď už mě čeká jen nějaké učení. mám tu pro vás opět záplavu naprosto random fotek a hlavně pak jídla :D nevím, jak to máte vy, ale randomy mám na ostatních blozích snad nejraději :)
 dostala jsem se na dno! aleluja :D
 ten NEJ NEJ NEJ oběd!
 královská snídaně :)
 objednávka z countrylife a moje úžasný sobí ponožky :D
 s Ugem na obědě
 shopping is my cardio <3




6 komentářů :

  1. Krásne fotky :) Bio vecičky z countrylife vyzerajú super a určite aj chutia :) Btw, shopping is my cardio too :D
    LifeAsIva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky, já mám taky randomy nejraději :) Ty sobí ponožky jsou top! A nej nej oběd vypadá fakt skvěle.

    OdpovědětVymazat
  3. agávový sirup je super..ale ešte lepší je slivkový- tiež od tej istej značky!:)
    ja mám tiež rada randomy na iných blogoch..a new in:D

    OdpovědětVymazat
  4. Country life miluju, poslední dobou jsem začala nakupovat převážně tam a věřím, že jednou nic jiného kupovat nebudu:) Agávový sirup je super, teď jsem si na prostřídání koupila rýžový a taky není špatný:) A v UGO barech jsem poslední dobou pečená vařená:D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!