MENU

neděle 15. března 2015

co je na mém nočním stolku?

zdravím! doufám, že jste po víkendu náležitě odpočatí a do nového týdne vstoupíte tou správnou nohou :) nedělní večer bych vám ráda zpříjemnila kosmetickým článkem na téma co je na mém nočním stolku? 
L'Oreal Skin Perfection sérum - po večerní odličovací rutině musí samozřejmě následovat hydratace. už pár měsíců používám sérum z řady Skin Perfection, která se u nás objevila koncem minulého roku. do séra naprosto jsem se zamilovala snad už po prvním použití a básnila jsem o něm například v oblíbencích za leden (článek najdete tady). vysloužil si čestné místo v mé rutině a jen tak něco ho nenahradí. 

Ziaja krém na ruce - ruce jsou vizitkou člověka a neměli bychom je opomíjet. během dne si je většinou moc nemažu, a proto se jim to snažím vynahradit večer než jdu spát. používám "kozí" krém na ruce, který mám moc ráda. svědčí o tom i fakt, že mám snad už třetí nebo čtvrté balení. ruce po něm mám nádherně hebké, hydratované a vůbec nelepí.

Essence olej na nehtovou kůžičku - poslední dobou jsou mé nehty v šíleném stavu, protože o ně pořádně nepečuji. když už si vzpomenu, na kůžičku okolo nehtů používám tento příjemný olejíček, který důkladně vmasíruji. vpíjí se téměř okamžitě, takže se nemusím bát nepříjemného mastného filmu. moje nehty vždycky dostane z toho nejhoršího!

Himalaya víceúčelový krém - pupínek, škrábanec nebo záděra? nic s čím by si tento malý pomocníček nedokázal poradit. věnovala jsem mu samostatný článek, který si můžete přečíst zde. myslím, že se v kosmetické taštičce rozhodně neztratí. 

Balea vazelína - extra hutné a mastné krémy ráda nemám, ale vazelína má u mě výjimku, protože pro ni mám jedno jediné specifické využití. jednou za čas si v posteli namažu chodidla pořádnou vrstvou vazelíny, nasadím bavlněné ponožky a jdu spát. ráno se vzbudím, ponožky sundám a nohy jsou jako vyměněné! popraskané a suché paty jednoduše nemají šanci.

Carmex balzám na rty - myslím, že už jsem to tu zmiňovala mnohokrát, ale jestli je mezi produkty na rty něco, co bezmezně miluju, je to Carmex! hlavně během zimy bez něj nedokážu žít, protože v mrazech mám rty ihned v šíleném stavu. navíc zbožňuju i ten mírně štiplavý pocit, který chvilku po nanesení ucítíte.

Ryor oční krém - sice mi letos bude teprve 21, ale péči o oční okolo nehodlám podceňovat! proto jsem si vloni koupila krém Kaviderm na redukci kruhů a váčků pod očima. s nástupem na vysokou mám totiž pocit, že ať spím 8 nebo 4 hodiny, kruhy pod očima mám snad stále horší a horší. ach, to stáří :D 

Alverde tělové máslo - mazání těla vždycky byla, je a bude věc, kterou nedělám dostatečně a jsem si toho moc dobře vědoma. nebaví mě to a upřímně bych si za to nafackovala, protože si neustále kupuji nová a nová mazadla. hlavně moje nohy potřebují hydrataci jako sůl. když si máslo dám na noční stolek, většinou mě to donutí se namazat a hned mám lepší pocit! tato mini tělová máslíčka od Alverde se krásně roztírají, rychle se vsakují a jak krásně voní, ach...




moc by mě zajímalo, co se nachází na vašem nočním stolku :)





4 komentáře :

  1. krém na ruky- Mixa- fajný hydratačný, balzam na pery, vreckovky a voda:D

    OdpovědětVymazat
  2. ja sa zase môžem vždy vrátiť k Blistexu (balzámu), aj keď ten mám momentálne u priateľa, ale vždy pred spaním nanesiem na pery Nuxe balzám v kelímku, o ktorom som aj písala, na pleť nanesiem očný krém, laidbare sérum a Dr. Kitzinger Fruti Acid cream, na ruky zase Institute karité a na kutikulu Burt´s Bee citrónový balzám. Ten krém od Ziaji som chcela vyskúšať, ale nikde som naň nenarazila a objednávať z netu nechcem...

    OdpovědětVymazat
  3. Já tam mám krém na ruce, taky vždy nějaké to mazadlo, které vesele zanedbávám, balzám na rty, kapesníčky a teď tam přibyde i ta Himalaya mastička :) A ten Carmex už musím sakra zkusit!

    OdpovědětVymazat
  4. Super! U mě je to podobné, krém na ruce, vazelínu, olejíček na nehty a balzám na rty musím mít u postele vždy :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!