MENU

středa 11. února 2015

empties 01/2015

přeji vám krásné odpoledne! v pondělí jsem měla velmi důležitý zápočet, který ani netuším, jak jsem zvládla a v pátek mě čeká poslední zkouška. proto ta menší absence článků, nicméně pokud to vyjde, bude zase na do příštího zkouškového klid :) dnešní článek jsou vypotřebované produkty za leden. trochu později ale přece!
Balea holící pěna - nudná, ale výborná věcička, která se tu pravidelně objevuje. vždycky krásně voní, udělají svou práci a nedáte za ně majlant. jen mám v poslední době pocit, že mě dost vysušují.
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? ANO, doma už mám další

Dermacol pleťová voda - dostala jsem ji jako dárek. sama bych si ji asi nepořídila, protože pleťová péče od Dermacolu mi moc neříká. nemůžu říct, že by byla špatná, používala jsem ji na dočišťování pleti po micelárce, ale nějakých zklidňujících účinků jsem si bohužel nevšimla. 
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? spíše NE

Clinique tekuté pleťové mýdlo - jak už jsem psala v této recenzi, tento čistič si mě vůbec nezískal, ačkoliv jsem měla opravdu velká očekávání. jsem rozhodně ráda, že jsem ho konečně vyzkoušela, k jeho koupi se ale určitě nechystám.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? určitě NE

Clinique hydratační gel - tohle je každopádně úplně jiný příběh. tenhle krémogel jsem si naprosto zamilovala, protože si s mojí pletí rozumí na jedničku. až spotřebuji všechny zásoby různých krémů, hned pro něj poběžím, je dokonalý! mé další dojmy si o něm můžete přečíst ve stejném článku jako u výše uvedeného pleťového mýdla.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO!

The Body Shop sprchový gel - limitovaná edice s vůní borůvky, která mi místo borůvek připomíná jakési exotické ovoce. jejich sprcháče jsou taková moje závislost a mám je opravdu moc ráda. ráda je používám jako odměnu po náročném dni.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO a dokonce mám doma zásobičku

Head&Shoulder šampon + kondicionér - jedno velké zklamání, bohužel... psala jsem o této řadě recenzi, kterou najdete tady. nejsou sice úplně vypotřebované, ale nevyhovují mi až do takové míry, že je nemůžu dál používat a musí do koše. velká škoda, voní totiž nádherně.
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? rozhodně NE!



vyzkoušeli jste některý ze zmíněných produktů?
jak vám vyhovovaly?




3 komentáře :

  1. Podľa mňa šampóny od Head&Shoulders sú dobré akurát tak na lupiny.Hrozne sa mi po nich mastili vlasy a aj lupiny sa potom objavili.Takže z mojej strany tejto značke NIE :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sem tam mě lupy trápí, ale asi máš naprostou pravdu! :/

      Vymazat
  2. Jsem moc ráda, že ti DDM vyhovuje! Já bych na něj nedala nikdy dopustit! :) s H&S šampony si bohužel taky moc nerozumím..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!