MENU

sobota 10. ledna 2015

Head&Shoulders Apple Fresh

dobrý večer! jaký jste měli týden? já naprosto hektický, plný zápočtů... a to bude ještě hůř. a co že si dnes budete moci přečíst? recenzi na šampon a kondicionér Head&Shoulders.

tuhle dvojku jsem před časem vyhrála v giveaway u Angel. jedná se o řadu Apple Fresh, kterou jsem už dlouho chtěla vyzkoušet. teď můžu říct, že jsem ráda, že jsem za ně nevyhodila peníze, protože jsme si bohužel vůbec nesedli.
s lupy mívám čas od času problém, ale nikdy to nebylo nic vážného. vždy mi stoprocentně pomohl Nizoral, o kterém jsem kdysi dávno psala tady. jelikož je tato značka zaměřená hlavně na boj s lupy, očekávala jsem výborné výsledky. tato řada je určena speciálně na mastné vlasy, takže pro mě naprosto ideální. první mě samozřejmě zaujala ta nádherná vůně, která zůstává ve vlasech i do druhého dne krásně cítit. během mytí dobře pění, ale mé vlasy šíleným způsobem zatěžuje. když vlasy po sprše vysuším, jsou u kořínků hrubé, slepené a na pohled působí mastně jako kdybych si je tři dny nemyla. ať je vymývám, jak je vymývám, výsledek je stále stejný a musela jsem je na chvíli dokonce přestat používat, abych zjistila, zda je to způsobené právě těmito produkty. jakmile jsem vlasy umyla jiným šamponem, byly zase jako dřív. s lupy si také neporadil, pokožka byla stále ve stejném stavu, ne-li horším. nevím, jestli je to složením (chemik nejsem) či něčím jiným, proč mi nesedí, ale tohle je prostě jedno velké fiasko...
ačkoliv nerada píši negativní recenze, tuto jsem napsat musela. od produktu, který je zaměřený na boj s lupy bych opravdu čekala více než jen tohle a dnes vám je tedy nedoporučím. moc by mě zajímalo, jestli někdo má podobnou zkušenost a nebo zda vám vyhovoval. 

+ vůně
- vlasy jsou hrubé a zatížené; působí mastným dojmem; lupy se nelepší



2 komentáře :

  1. Na tento jablkový jsem měla zálusk a alespoň vím, že tohle nechci. Zrovna testuji tu jejich červenou řadu a take strašně mastí vlasy, jsem z toho nešťastná:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem velmi zklamaná, co se dá dělat...

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!