MENU

čtvrtek 1. ledna 2015

empties 12/2014

přeji vám krásný nový rok! :) doufám, že jste ho zahájili úspěšně a nemáte moc velkou kocovinu. po dnešku mi svátky už úplně skončily a musím se soustředit na školu. seminární práce a učení jsem dost zanedbávala... dnes už ale článek s produkty, kterém jsem během prosince vypotřebovala.
Bourjois antiperspirant - po antiperspirantu této značky bych normálně asi nesáhla, ale v parfumériích Fann probíhala skvělá akce 2+1 zdarma právě na Bourjois a tak jsem po dlouhém rozmýšlení zvolila ten s vůní květu magnolie. jeho vůně je opravdu nádherná a je velmi příjemný. ani po oholení v podpaží nepálí. cítím se s ním skvěle chráněná jen mám pocit, že dost rychle ubývá. ráda po něm ale sáhnu znovu.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO

Dermacol sprchový gel - kdo tyto sprchové gely zná, musí mi dát za pravdu, že ty vůně jsou omamné. kombinace jahody a rebarbory je teď v zimě skvělá záležitost a provoní celou koupelnu. 
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? rozhodně ANO

TianDe čistící náplasti - moc mě mrzí, že kosmetika TianDe u nás není více dostupná, protože například tyto náplasti jsou geniální záležitostí. skvěle řeší problém s černými tečkami a z pórů dokáže díky bambusovému uhlí vytáhnout veškeré nečistoty. pokud budete mít možnost,určitě je vyzkoušejte!
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? ANO, musím si je znovu sehnat!

Garnier micelární voda - co dodat, tahle micelárka se objevila v mých best of 2014 a recenzi najdete tady.
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? ANO, velmi ráda

Balea šampon - tento šampon jsem si kupovala hlavně ze zvědavosti, zda na těch produktech bez parabenů, silikonů, konzervačních a barvících látek něco bude. zprvu se mi moc nezdál, ale nakonec jsem si na něj zvykla a moje vlasy to jedině ocenily. málo pění a vlasy jsou po něm trochu krepaté, což je samozřejmě způsobeno absencí výše zmíněných složek, takže musím po umytí použít masku na vlasy či nějaký jiný přípravek pro usnadnění rozčesávání, ale v tom žádný velký problém nevidím. ba naopak! konečně svým vlasům dopřeji pořádnou péči.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? spíše ANO (ale momentálně budu muset spotřebovat tu obrovskou zásobu šamponů, která mám po Vánocích :D)

Nature Republic hydratační krém na obličej - vzoreček tohoto krému jsem dostala při objednávce nějaké asijské kosmetiky na ebay. tento bohatě hydratační gelový krém se mi trefil do noty, ačkoliv to běžně s hydratačními krémy mám dost na štíru. značka mi nic neříká, ale asijská kosmetika mě velmi často dokáže mile překvapit. chci se po něm podívat a zjistit si o něm více.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, ráda bych ho zkusila klidně ve větším balení

Flora by Gucci parfém; Gorgeous Gardenia - tento parfém můžu bez dlouhého rozmýšlení zařadit mezi ty NEJ NEJ NEJ. mám ráda vůně z toho sladšího konce a tohle byla láska na první očichání. je škoda, že se nedělá ve verz EDP, protože jako toaletní voda moc dlouho nevydrží. stejně ji ale neskonale miluju!
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? někdy v budoucnu zase ANO

koukám, že to máme dnes hodně pozitivní, ale to je jedině dobře. doufám, že takový bude i rok 2015!
máte některý z produktů také vyzkoušený?



2 komentáře :

  1. Tak ty náplasti si asi koupím, když je někde seženu :) Mám černý tečky právě :/ Jinak z toho, co tu máš, mám ozkoušený jen ten sprcháč od Dermacol.. nejraději mám ale ten melounový :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tú Baleu šampón používam momentálne a pomohla mi s mojím problémom svrenia vlasovje pokožky, ale je pravdou, že sa mi po tomto šampóne ťažko rozčesávajú vlasy, sú také zamotané.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!