MENU

pondělí 22. září 2014

new in #52

krásný pondělní večer! sice je září, nicméně pomalu začínám nakupovat vánoční dárky - jsem blázen?! :D už podle názvu článku je jasné, že nakupovací "stopka" mi nevydržela ani měsíc... jsem na sebe naštvaná, ale na druhou stranu to tentokrát nebyly žádné velké položky. 
 [ tělová másla - Alverde ; sprchové gely - Cien ]
kosmetika Cien z Lidlu pro mě stále není žádným velkým trhákem, ale tyhle sprcháče si mě naprosto získaly - designem, vůněmi i cenou. nemůžu se dočkat, až mi budou zpříjemňovat sprchování :) Alverde letos opět přišlo s limitovanou edicí tělových máslíček. vloni mi úplně utekly a věřím, že jsem nebyla jediná, proto jsem tentokrát neváhala a hned je koupila. doma mi zůstala už jen dvě (aloe vera & mango a granátové jablko & kakao), jedno jsem darovala, protože bych všechny asi neupotřebila. malinké balení bude ideální i na cesty.
[ sprchový olej - Original ATOK ; sprchový gel - Balea ; bronzer - Catrice ; balzám na rty - Bione ]
koukám, že tentokrát je toho do sprchy opravdu požehnaně... oleje jsem dostala na vyzkoušení a jsem moc zvědavá. mazání dost zanedbávám, takže by to mohly být skvělí pomocníci. další sprchový gel, tentokrát Balea, s vůní vanilky a pomeranče - naprostej sen! bronzer je z aktuální limitované edice Metallure a byla to láska na první pohled. no, ona se celá limitka moc povedla. balzám na rty od Bione jsem vyzkoušela na věčná doporučení Péti z LovelyHair a vybrala jsem si jeho medovou variantu. 
[ fluid na obličej + čistící ubrousky - Balea ]
klasických krémů mám doma hned několik, ale fluid jsem nikdy nezkoušela. ze stejné řady jsem měla i klasický krém, tak uvidíme, jak si s ním budu rozumět. malinová limitované edice čistících ubrousků mi neunikla a měla jsem co dělat, abych si nevzala i ty třešňové. ty grepové jsem dostala na vyzkoušení, takže mám také slušnou zásobičku...

čím jste si v poslední době udělali radost vy? :)

2 komentáře :

  1. ty sprchové krémy vypadají báječně

    OdpovědětVymazat
  2. na ty sprcháče mám zálusk :) už jsem je i očuchávala v lidlu a myslím, že budou boží

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!