MENU

pondělí 8. září 2014

empties XXIV.

přeji krásné odpoledne! :) články jsou trochu zpožděné, protože minulý týden byl značně hektický. to všechno především kvůli svatbě mé sestřičky, která byla vážně úžasná. při projíždění instagramu jsem zjistila, že minulý víkend byl vyloženě ve znamení svateb. dnešní článek je plný vypotřebovaných produktů za srpen.
AVON sprchový gel - řadu Naturals mám moc ráda a obzvlášť pak jejich tělové spreje. náhodou jsem si objednala set, ve kterém byl navíc i sprchový gel a tělové mléko. žádný zázrak to nebyl, naprosto obyčejný sprcháč, který neurazí, ale to balení bych vyhodila z okna. otevřít ho dá docela dost práce a obsah vytéká také hodně špatně.
> Koupila bych si ho znovu? spíše NE

La Roche-Posay pleťový krém - zprvu jsem k němu byla dost skeptická. nepřišlo mi, že na mou pleť má nějaký vliv, ale zjišťuji to až teď, po tom, co mi došel. více jsem o něm psala zde.
> Koupila bych si ho znovu? ANO, mám to v plánu

Lush peeling - Dark Angels je vůbec první produkt, který jsem z Lush vyzkoušela jako vzoreček a je to láska na první použití, hned jsem si koupila plné balení! nechci se o něm nějak rozepisovat, protože na něj určitě brzy bude recenze :)
> Koupila bych si ho znovu? určitě ANO!

Balea holící pěna - tak moc jsem se těšila na vůni borůvek, ale popravdě to bylo trochu zklamání. je z ní cítít hodně chemie, nicméně jsou funkci plní skvěle.
> Koupila bych si ji znovu? MOŽNÁ, spíše zase jinou vůni

La Roche-Posay pleťová voda - celá řada Effaclar je naprosto skvělou volbou pro mojí pleť a u tohoto produktu tomu není jinak. opět se více dočtete v tomto článku.
> Koupila bych si ji znovu? ANO, s radostí

Freeman tělový scrub - tato značka je známá hlavně pro své pleťové masky, ale v jejich sortimentu najdete i další věci včetně tohoto scrubu na tělo. velké částečky soli skvěle slouží k odstranění staré kůže a prokrvení pokožky. nemám s ním jediný problém, jen se opět dostává špatně z tubičky.
> Koupila bych si ho znovu? nejspíš ANO

Dermacol vzoreček make-upu - tohle je hooodně velké a hlavně milé překvapení. make-upy ze vzorečků většinou nepoužívám, protože jsou buď moc tmavé nebo na ně jednoduše nemám odvahu. make-up je prostě něco, v čem jsem dost vybíravá a na svého oblíbence jen tak nedám dopustit. Caviar Long Stay od Dermacolu mi každopádně učaroval, protože skvěle kryje výborně se s ním pracuje.
> Koupila bych si ho znovu? ANO, plné balení si rozhodně koupím

Cannaderm vzoreček pleťového krému - abych tady jen nepěla ódy... černý Petr dneska padl na tento 24 krém od Cannaderm, který byl opravdu nechutný konzistencí i vůní. nevím, zda jsem měla pouze už starý nebo vadný vzoreček, ale na pleť jsem si ho rozhodně dávat nechtěla.
> Koupila bych si ho znovu? NE, v žádném případě!

v komentářích mi dejte vědět, zda s těmito produkty máte zkušenost :)

4 komentáře :

  1. Já jsem s avonovýma srpcháčema spokojená a moc mi voní jejich vůně:)
    Balea pěnu na holení jsem si také ze zvědavosti koupila a není to žádný zázrak:/

    OdpovědětVymazat
  2. Produkty od La Roche jsou nejlepší :-)! Používám je už dlouho a například když mi od nich došlo BBčko a jen na týden jsem ho vyměnila za jiné od Maybelline, na pleti bylo znát zhoršení. Takže už neměním. Jde vidět, že mé pleti tato kosmetika 100% vyhovuje :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Avonu jsem měla to třešňové mléko, ale mě vůbec nevonělo a celkově jsem z něho byla rozčilená, když jsem se musela mazat :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. same vonave veci :)

    Pozyvam na konco letnu SKIN IN BLOSSOM GIVEAWAY, tu: jeej krasna je! pozyvam na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!