MENU

středa 2. července 2014

empties XXII.

přeji všem krásný začátek července! :) první článek v měsíci nemohu věnovat ničemu jinému než vypotřebovaným produktům. tentokrát jich je "jen" 5, což je pro mě asi zatím nejmenší číslo, protože většinou jich bývá 6 a více. nevadí, pustíme se do toho.
Dermacol odličovač - tento neparfemovaný odličovač očí jsem dostala k Vánocům a až teď nedávno se mi dostal pod ruku, protože mi došla má oblíbená micelárka od Garnier a následně odličovač s chrpou od Yves Rocher, o kterém jsem psala minulý měsíc. upřímně musím říct, že to určitě bylo poprvé a naposled co jsem ho vyzkoušela, protože se s ním odličovalo poměrně špatně. oči jsem musela doslova dřív a stejně jsem se řasenky zbavovala jen horko těžko. složení bylo asi OK, oči vůbec nedráždil, ale pořádně odlíčení si takto rozhodně nepředstavuji.
> Koupila bych si ho znovu? určitě NE

Balea šampon - je určený speciálně na každodenní mytí, což je pro mě skvělá věc, jelikož si vlasy myji povětšinou každý den (od té doby co používám Orofluido spíše každý druhý den). toto je konkrétně limitovaná edice s vůní vanilky, která je mimochodem naprosto božská. škoda jen, že ve vlasech ji po umytí už vůbec necítíte. no, co se účinků týče, vidím v tom obyčejný šampon, který mě sice nějak nenadchnul, ale zároveň ani nezklamal. za cenu okolo 30 Kč ho beru jako úplně obyčejný šampon, který splní svou funkci a krásně voní, nicméně s vlasy vám žádný zázrak neudělá.
> Koupila bych si ho znovu? MOŽNÁ

La Roche-Posay mycí gel - o tomto gelu jsem mluvila už ve článku o mé pleťové rutině. velmi jsem si ho oblíbila a prozatím jsem natolik spokojená, že mám v zásobě druhé balení a jiný mycí gel zkoušet nechci.
> Koupila bych si ho znovu? ANO, už mám doma další balení

Holika Holika pleťový scrub - další z mých velkých oblíbenců. recenzi na něj najdete tady. v tomto případě se možná podívám po nějaké novém produktu, protože mě trochu štve jeho (ne)dostupnost.
> Koupila bych si ho znovu? ANO, koupila

Balea slupovací pleťová maska - na tuhle masku bych málem zapomněla. balení je na dvě použití a já ji po prvním použití někam zašantročila a objevila až teď. slupovací i normální masky mám ráda, ale v poslední době mám s maskami celkově trochu problém - pálí mě a dráždí v očích, i když se je snažím nanášet mimo oční okolí. po chvilce je vše zase v pořádku. po sloupnutí je pokožka krásně pružná, čistá, hydratovaná... ten pocit mám moc ráda a na to, že je to maska z drogérie za pár korun, udělá celkem fajn službu.
> Koupila bych si ji znovu? nejspíše ANO

máte s nějakým z těchto produktů zkušenost? jestli ano, dejte mi vědět dole v komentářích :)


2 komentáře :

  1. ja som neskúšala žiaden, ale zaujal ma ten gél na čistenie:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ze stejné řády LRP jsem měla krém, taky jsem byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!