MENU

úterý 20. května 2014

new in #48

krásné odpoledne! dnes mám za sebou další dva zápočty a ve škole jsem byla oficiálně naposled - zkouškové je tu, třikrát hurá :D v dnešním článku new-in, takže kopec nové kosmetiky. jelikož jsem minulý měsíc měla narozeniny, tak jsou některé věci dárečky a jinými jsem si udělala radost sama :)

dlouho tu nebyl haul s oblečením - měli byste zájem? :)
[ deosprej - Balea ; antiperspirant - Rexona ; odličovací ubrousky - Douglas ; laky na nehty - Gabriella Salvete + Rimmel ; maska - PureDerm ]
ačkoliv se se sprejovými deodoranty necítím tak dobře chráněná jako s těmi tuhými, stále si je kupuji a to hlavně kvůli jejich vůni a používám je jakoby "navíc". tyhle spreje od Baley voní úžasně, mám už druhý a tentokrát malinu - skvělá letní vůně. antiperspirant od Rexony mám už druhý, je to rozhodně nejúčinnější věc, kterou proti pocení v drogériích seženete. konečně jsem se rozhodla vyzkoušet odličovací ubrousky Douglas, na které slyším ódy, tak jsem zvědavá, jak nadšená z nich budu ;) pískové laky, které určitě všechny znáte, jsem dostala od kamarádky k narozeninám a bílý lak s jemným shimmerem z řady Rita Ora jsem si nadělila sama. "plátýnková" maska byl hodně spontánní kup, když jsem byla v Tetě a vlastně vůbec nevím, co od toho očekávat.
[ tělová mléka - L'Oreal + Victoria's Secret ; sprchový gel - Original Source ; pěna na holení - Balea ]
Sublime Body je tělové mléko, které vám mazáním dodá mírné opálení, ale rozhodně bych ho nepřirovnala k samoopalováku - to určitě ne. další pleťové mléko, které bylo zároveň na mém wishlistu, jsem dostala od Irenky (Děkuju!) a byl to krásný a rozhodně nejvoňavější dáreček k narozeninám. sprcháč také jako dáreček a už jste o nich mohli párkrát číst v empties :) a jelikož Balea přišla s novou "vůní" pěny na holení, tak jsem ji samozřejmě musela mít.
[ šampony - Balea ; suchý šampon - batiste ]
poslední dobou vůbec nevím, jaký si pořídit šampon a ve fázi naprosté zoufalosti jsem sáhla po těchto šamponech na každodenní mytí. musím říct, že jsem příjemně překvapená - čekejte o nich samostatný článek! :) doma nemám žádný suchý šampon a za nejlepší jsou považovány ty od batiste, takže jsem se rozhodla ho vyzkoušet. dějte se, zázraky!
[ pěna do koupele + krém na ruce + sprchový gel - Marks & Spencer ]
M&S má v sortimentu naprosto nádherné kosmetické sety a já jeden dostala <3
[ krém - Garnier ; tužka na oči - Maybelline ; korektor - Yves Rocher ; make-up - Bourjois ; balzám na rty - Yves Rocher ]
to je tak, když vidím někde slevy, jsem jako utržená ze řetězu. v tomto případě mluvím o krému od Garnier na redukci pleťových skvrn. jsem k němu už dopředu dost skeptická, ale třeba mě překvapí. navíc už mi pomalu dochází krém, takže uvidíme, jestli bude použitelný. černá kajalka na oči mi došla před pár měsíci, tak jsem si konečně pořídila novou - tahle Master Drama od Maybelline je nádherně měkká a sytě černá, mohu ji tedy klidně doporučit! korektor na projasnění očního okolí jsem si koupila částečně ze zvědavosti a částečně i kvůli mým příšerným kruhům pod očima. také není překvapivě vůbec špatná. vybírání nového make-upu bylo peklo, ale nakonec jsem sáhla po 123 Perfect od Bourjois, o kterém určitě napíši samotný článek. mini balzámek na rty byl dárek k nákupu u YR.

máte některý ze zmíněných produktů vyzkoušený? a jaký byl vás poslední kosmetický přírůstek? :)

6 komentářů :

  1. já jsem z těch Balea šamponů strašně zklamaná, po čase mi udělaly na hlavě pěknou neplechu v podobě lupů. ještě teď se jich zbavuji.

    OdpovědětVymazat
  2. stejně jako slečně přede mnou mi Balea šampony moc nevyhovují, ale krásně voní, to se musí nechat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já vám, holky, nevím :( mě zatím vyhovují, snad tomu tak bude i nadále, uvidíme!

      Vymazat
  3. Jsem zvědavá co řek se na ty ubrousky, me přijdou dost hrozny :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten šampon od Balei mám ještě ten jejich kokosový a miluju ho! Tu tuhou Rexonu mám úplně stejnou a zamilovala jsem se do ní, opravdu skvěle ochrání. Asi definitivně přestávám kupovat sprejové deodoranty. Jsem zvědavá, co řekneš na Batiste a ten balzámek od YR bych ti nejradši ukradla, bože, vanilkovej ♥ Musí vonět božsky!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky poslední dobou slyším skvělé ohlasy na odličovací ubrousky Douglas, tak pak dej vědět jaké jsou :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!