MENU

pátek 11. dubna 2014

new in #47

krásné odpoledne! máme tu pátek, jaké máte plány na víkend? :)
[ parfém - Lancôme ; rtěnka - Catrice ]
moje mamina je poklad! je to něco přes měsíc, co mi došla moje oblíbená La Vie Est Belle a já tu mám novou a ještě ve větším balení. děkuji, děkuji, děkuji! tenhle parfém nadějně aspiruje na vůbec největšího favorita mezi vůněmi. Beckham bude možná sesazen... rtěnka je z limitované edice "Une, Deux, Trois" od Catrice. naprosto nádherná matná studená růžová s nádechem do fialova. všechny rtěnky z této limitky by stály za hřích všechny, ale nakonec jsem sáhla právě po této v odstínu "C02 Meet Berry".
[ sprchové gely - The Body Shop ]
existuje nějaký voňavější obchod než The Body Shop? miluju jejich produkty a když minulý týden probíhala akce 2+1 sprchový gel zdarma, odolat se nedalo! jeden vyjde na 159 Kč, což není málo, ale právě díky této akci jeden vyšel na 106 Kč - to už je malinko přijatelnější. všechny voní naprosto božsky, odteď to bude ve sprše těžká volba, po kterém sáhnout :/ :D
[ oční krém + matující krém - RYOR ]
ach, ty akce! právě slevy na značku RYOR v Rossmanu mě donutily si konečně pořídit oční krém. je mi sice dvacet, ale péče o tak citlivou část jako je oční okolí by se neměla podceňovat ani v tomto věku, není to tak? krém na redukci kruhů a váčků zatím testuji, takže možná časem přichystám recenzi. matující krém jsem si koupila do zásoby až mi dojde můj aktuální, takže jsem také zvědavá! s touto značkou je to moje vůbec první zkušenost.
[ šampon - Rojanet ; vlasový sprej - Aussie ]
šampon mi dovezla mamka z dovolené v Tunisku a jsem na něj hodně zvědavá! má zajímavou konzistenci a složení, které sice nerozluším, ale na internetu jsem se dočetla, že by měl stimulovat růst vlasů, takže uvidíme! sprej jsem si koupila, protože téměř nepoužívám kondicionéry. mnohem lepší mi přijde si po umytí na vlasy nastříkat tento sprej, který udělá téměř stejnou službu.

máte s nějakým produktem zkušenosti? :) dejte mi vědět v komentářích, čím jste si v poslední době udělali radost vy.

4 komentáře :

  1. Sdílím lásku k The Body Shop. :-) Dnes zase začaly slevy, musím tam jít. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu voňavku má mamka, alespoň myslím, že je to ta samá, jelikož obal je úplně stejný :-) a voní krásně! a ten obchod the body shop fakt neznám :-O nikde jsem ho neviděla, tak se po něm zkusím podívat, protože ty gely vypadají fakt dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  3. A ještě se chci zeptat, jak jsi dala komentáře do prava? já to všude hledala to html nebo css a nenašla jsem:-/ nebo neznáš nějakou stránku s nějakýma takovýma návodama?:-)

    OdpovědětVymazat
  4. to je uzasna vona! zavidim :)

    Inak ak mas rada Niveu pozyvam na giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!