MENU

úterý 22. dubna 2014

narozeninová přání

dvacet... chápete to? dvacet! už jen pár dní si můžu užívat svých posledních "náct". a jaké dárečky by mi udělaly radost?! nebo spíše - jakými dárečky si sama udělám radost :)
#1 peněženky jsou pro mě skoro jako spotřební zboží. je pomalu zázrak, když mi vydrží déle než jeden rok. dlouho toužím po peněžence Michael Kors, ale stále jsem ještě student a sama nevydělávám, takže to je v plánu až si na to patřičně vydělám :) do té doby si musím najít nějakou náhradu a zaujaly mě tahle peněženka MANGO z napodobeniny saffiano kůže, z které jsou právě peněženky MK.

#2 čeho mám neustále žalostný nedostatek jsou skinny jeany! minimálně dvoje nové skinny ve svém šatníku postrádám. nejlépe nějaké klasické modré či šedé a určitě i černé.

#3 při příležitosti sestřiny svatby během tohoto léta se porozhlížím po dlouhých společenských šatech, které bych mohla využít i do budoucna. do oka padly mi tyhle krásky opět z MANGA. musím se na ně nutně jet podívat!

#4 kosmetika Victoria's Secret, na kterou jsem si dlouho brousila zuby, je konečně k dostání za velmi slušnou cenu přes kosmetický portál parfums.cz. doporučíte mi vaši oblíbenou vůni tělových mlék a sprejů? :)

#5 k jaru a samozřejmě i létu neodmyslitelně patří balerínky! jelikož jsou pro mě něčím jako spotřební zboží a téměř nikdy mi nevydržely déle než jednu sezónu, je na čase si znovu nějaké vybrat.

co si plánujete na jaro pořídit vy?

10 komentářů :

  1. haha, já už mám do dvacítky také jen pár dnů :D peněženky z Manga můžu doporučit, už mám druhou :) a VS tělový sprej chci také.

    OdpovědětVymazat
  2. letí to. nádherný šaty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už mi zbývají jenom dva týdny do dvacítky, hrůza, už jsme starý! haha :D Pěkný seznam přání, na tom mém je pouze jedna jediná položka: Blackberry Q5 black :)

    OdpovědětVymazat
  4. S jeany to máme stejné, pořád jich je nedostatek, třeba takové tmavé nebo šedé nemám vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty šaty jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šatky jsou nádherný! Mě čeká dvacítka za půl roku. :/ Netěším se, netěším!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty šaty jsou úplně nejvíc parádní! Do těch určitě jdi!!! <333

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní22/4/14 21:34

    Tak to jsem asi už za zenitem :D Ty šaty na prodejnách v Praze nemají, nechala jsem si je objednat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně? já jsem je tam nedávno viděla...

      Vymazat
  9. šaty jsem v Mangu tuším viděla a byly moc krásné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!