MENU

úterý 25. března 2014

week in photos #58

tolik jsem se radovala z krásně slunného a teplého března, který se nakonec loučí sněhovou nadílkou. tyhle parádní změny počasí mě spolehlivě zahnaly do peřin se spoustou kapesníků a horkého čaje. jak já závidím všem, kteří si teď užívají dovolenou někde v teple...

6 komentářů :

  1. Pěkné fotky a dostala jsem akorát hlad z té fotky jídla :D!

    OdpovědětVymazat
  2. bude zase krásně! :) boží fotky

    OdpovědětVymazat
  3. dopadly jsme stejně - také jsem nemocná.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, jedny naušničky mám stejné a jsou mé nejoblíbenější :)
    Boží fotky, nejlepší momenty je třeba fotit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mhmmm ta čína v pánvi vypadá skvěle! Přeju, aby ses brzo uzdravila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!