MENU

pátek 14. března 2014

oblíbené filmy 3.

znáte to... máte spoustu práce a nestíháte. místo plnění povinností si ale raději pustíte svůj oblíbený film. ať žije prokrastinace! :D opět vám přináším dávku filmů, které (dle mého) stojí za zhlédnutí. 

napište mi svůj oblíbený film! :)


7 komentářů :

  1. Romeo a Julie s Leonardem forever! Na druhou stranu Jana Eyrova (ackoliv miluju knihu) mi prisla hrozne nudna. Ja miluju Bertolucciho Stealing Beauty, ceske filmy hlavne 70. a 80. let napr. Coz takhle dat si spenat atd, Dirty Dancing, Woodyho Allana Midnight in Paris,Amelii z Montmartru, Pride and Prejudice, Before Sunset a Before Sunrise, no je toho hodne a koukam, ze vsechno jsou to romantiky ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Né, Pí a jeho život je hroznej :D kromě toho ale souhlasím, vybrala si pěkný filmy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to teda ne! :D já jsem u toho brečela jak želva :X :D

      Vymazat
  3. Billy Eliot, 127 hodin a Zkrocená hora - jo, jo a jo :) Mně za poslední dobu zaujal Dallas buyers club - pecka!

    OdpovědětVymazat
  4. Zkrocená hora je jedna z těch největších topek! a oblíbený film? já miluju Mr. Nobody či Forresta:) a přidávám se ke slečně nade mnou - Dallas Buyers Club určitě stojí za shlédnutí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak se určitě mrknu, holky! díky za tip :)

      Vymazat
  5. Jana eyrová, Hanební pancharti a podfukáři? ANOOO! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!