MENU

pátek 21. února 2014

spring wishes

mám za sebou šílený týden... sice teprve první týden letního semestru, ale mám pocit jako bych ztratila všechen svůj elán. následujících pár měsíců bude pořádná makačka.
#1 moje rty v poslední době zažívají peklo... svůj limetkový Carmex jsem vytratila bůhvíkde a nutně potřebuji nový, tentokrát ráda zkusím vanilkový.

#2 už tradičně nesmí kabelka v mém wishlistu chybět. těch velkých jsem se nabažila a tak by to chtělo pořídit si nějakou menší, když nepotřebuji tolik věcí. vždyť mám jenom jednu! :( :D

#3 v poslední době si dost potrpím na pohodlí (vinu svádím i na permanentní nedostatek spánku) a tak by se hodily nějaké pohodlné tenisky na celodenní běhání. mé oblíbené conversky jsou mi malé a jejich nošení se stává pomalu utrpením. přemýšlím o klasických černých VANSkách, máte je některá? jste spokojené?

#4 s novým bytem do wishlistu pochopitelně řadím i věci "pro domácnost" :) sháním jednoduchou vázu (člověk by řekl, že to není žádná věda, ale je to tak) na květiny, abych už nemusela používat zavařovací sklenici - v ní totiž vypadá valentýnská kytice opravdu komicky :D

#5 na tento řetízek jsem v H&M narazila tento týden a zjišťuji, že ho asi opravdu potřebuju!

#6 postel! řeknu vám moudro - dva lidé se na jednolůžku opravdu moc dobře nevyspí... tohle bude nejspíše důvod mé věčné nevyspalosti :D doufám, že se dvoulůžka dočkáme co nejdříve.

#7 objevuji svou novou úchylku - ujíždím na polštářích a dost si to užívám! :)

#8 další věc, kterou jsem v H&M raději vidět neměla! nádherné kotníčkové boty, které asi tak úplně nepotřebuju, ale řekněte - nejsou perfektní?! :/



5 komentářů :

  1. Díky za inspiraci s kotníčkovými botami. Sháním nějaké pěkné, vhodné jak do města, tak i do školy. Zkusím se do našeho HMka podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduché vázy jsou skoro monopolem IKEA, jak se mi zdá. Za pár šupů by se tam jedna krasavice snad dala pořídit.

    Já bych na jaro potřebovala nějakou pěknou sukni.

    OdpovědětVymazat
  3. Černé vansky mám na seznamu také:)

    OdpovědětVymazat
  4. nová kabelka je na mém seznamu také, příští týden jí budu mít doma :)

    OdpovědětVymazat
  5. wau to je tusim prvykrat co vidim vo wishliste postel :D ale skvely je :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!