MENU

čtvrtek 23. ledna 2014

new in #45

první povánoční new-in a zároveň na nějakou dobu možná i poslední, protože se stěhováním do bytu a jeho zařizováním budou teď finance plynout trochu jinam :)
 [ scrub + balzám na chodidla - Freeman ; pěna na holení - Balea]
sehnat scrub, který bude alespoň trochu plnit funkci scrubu, hrubý je docela věda. moje pátrání jsem uzavřela koupí solného scrubu s guavou od mé oblíbené značky Freeman, který je mimochodem naprosto skvělý, perfektně hrubý na obrušování kůže. no a když už jsem byla v tom rozmaru, přihodila jsem i balzám na chodidla, který bohužel doporučit nemůžu, protože je naprosto k ničemu :/ pěnu na holení jsem si zamilovala pro tu krásnou vůni, něco pro milovníky kokosu :)
 [ gelové linky - Maybelline ; linky ve fixe - Dermacol ; pudr - NYC ]
konečně jsem se rozhoupala a pořídila si gelové linky! na mnohá doporučení jsem nakonec sáhla po těchto, ale ještě jsem přemýšlela nad gelovými linkami od L'Oreal. sice ještě nejsme takový kamarádi jako například s těmito fixovými linkami od Dermacolu, které bezmezně miluju, ale věřím, že se to časem poddá. upřímně jsem čekala, že to bude mnohem horší :) vychvalovaný pudr od NYC jsem po dlouhé době vyměnila za svůj oblíbený Stay Matte od Rimmelu a musím říct, že si svou chválu rozhodně zaslouží.
[ deodorant ; micelární voda - Garnier ]
musím říct, že jsem velmi mile překvapena novinkami, které nám představila značka Garnier - krémové deodoranty s novými aplikátory (mimochodem mají skvělé vůně!) a micelární voda. ta sice asi nepředčí mou oblíbenkyni od L'Orealu, ale také není vůbec špatná.

co nového z kosmetiky jste si v poslední době pořídili vy? :)

7 komentářů :

  1. I have the same shaving gel, I love the scent of it! :) x

    OdpovědětVymazat
  2. Micelárku si plánuji pořídit jen, co dodělám od L'orealu :)
    Ten deodorant jsem ještě neviděla, ale musím se mrknout, vypadá super !
    Pěny od Balei jsou úžasné ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten deodorant mě teda dost zaujal, vůbec bych podle balení neřekla, že to deoš je :D A jelikož jsem musela vyhodit oboje linky, který jsem měla (byly už vyschlý), tak se taky poohlížím po nových a asi vyhrají od Maybelline nebo L'oréalu :) K těm Maybellinkám je i štěteček, že jo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že štěteček je dokonce k oběma :)

      Vymazat
  4. já L´orealku dodělávám, a teď tu mám Mixu, tak jsem na ní už zvědavá. od Garnieru se ke mně také dostala jedna novinka, no a pak nějaké produkty od Vichy. sama jsem na ně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že se budu moct těšit do budoucna na nějakou tu recenzi :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Na novinky od Garnieru si docela brousím zuby, líbí se mi micerálky, deodoranty, ale koukala jsem, že mají i nový dvoufázový odličovač na oči, na který jsem teda strašně zvědavá :-)

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!